Abigor Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Hei, jeg trenger hjelp til å bytte mediespiller i Peugeot 307 2003 modell. Her er det en rekke problemer.1) Fm-antennekabel fra bil matcher ikke input til spiller. Trenger jeg en ISO-DIN adapter? 2) Styrespaken bak rattet fungerer ikke lenger (endre volum, endre sang, radiokanal).3) Dashbord display viser ikke lenger informasjon fra spilleren.4) Hver gang spilleren starter har den fabrikkinnstillinger.Noen som vet hva som må gjøres?Virker som jeg trenger en kabeladapter som heter DS-PG006 og ser slik ut:Hva mer trenger jeg? Hva skal kobles sammen og hvor? Endret 19. april 2015 av Abigor Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 1. Ser ut som det er det du trenger ja 2. og 3. Støtter spilleren du har byttet til disse funksjonene? Hvis ikke så får du neppe gjort noe særlig med det.4. Dette skyldes mest sannsynlig at spilleren ikke får fast strøm fra batteriet, de fleste spillere har en pluss for fast strøm som da går til å holde på lagret informasjon og en pluss som går over tenning for å skru spilleren på.Mulig du trenger kabeladapter men det er jeg ikke siker på. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Jo det skal være støtte for fjernstyring fra rattet, men vil nok miste informasjon på dash display. Men jeg skjønner ikke hva det sorte boksen på det nederste bildet er til. Jeg har ikke noen kabel eller ingang som matcher den. Endret 19. april 2015 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå