bzzlink Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Når jeg prøver å sende SMS til en kontakt gruppe jeg har opprettet. Så mottar første man sms, men den neste sms'en som skal sendes timer ut og så står det lagret i unsent items, og den prøver ikke å sende til resten av listen. Jeg har gått inn å sjekket at alle står med default nr til mobil, men det ser ikke ut til å hjelpe.... Noen som har det samme problemet? Eller er min telefon enestående vrang :grine: Har SW ver. R3C002 det var sånn før jeg oppgraderte også. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Min telefon sender heller ikke ut meldinger som den skal, kun den første på listen som mottar sms. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Takker for svar, får håpe de klarer å fikse det i en senere update da, det er en funksjon jeg bruker (eller snarere prøver å bruke) ganske ofte Lenke til kommentar
gveiset Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg har firmware R3C002 og har ikke noen problemer med å sende gruppemeldinger. Sender til alle personene som jeg har tastet inn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå