Arctic V Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=heohYZRHJ54 Dette skjedde plutselig mens konsollen stod på. Tenker det kan være overopphetning av grafikkkortet. Noen som har sett noe lignende? Kjøpt i desember, så skal levere den tilbake til Expert. Edit: Spaceworld. Fikk forøvrig veldig god kundeservice. Endret 13. mai 2015 av Arctic V Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Jeg hadde et lignende problem, men det viste seg å være noe galt med hdmi utgangen på min tv, så jeg bytta og bildet var fint igjen. Edit: Jeg husker ikke om bildet var sånn på gamepaden. Endret 19. april 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Med slikt bilde på gamepad OG tv er det nok konsollen som sliter. Står den slik at den får nok luft til å kjøle seg ned? Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 Med slikt bilde på gamepad OG tv er det nok konsollen som sliter. Står den slik at den får nok luft til å kjøle seg ned? Ja, den har stått fritt på gulvet i romtemperatur. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Dersom du lar konsollen være av til den er kald (1 time eller mer) og du slår den på. Hvor lang tid tar det til konsollen glitcher på nytt? Tipper nok du bare må sende den inn for rep, dessverre. Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 Fra power-on. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Fra power-on. Med en gang, med andre ord? Edit: Ser nå at dette var en litt gammel sak. Har du løst problemet? Regner med at du fikk byttet konsollen i butikk? Endret 12. mai 2015 av 3irik Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 Fra power-on. Med en gang, med andre ord? Edit: Ser nå at dette var en litt gammel sak. Har du løst problemet? Regner med at du fikk byttet konsollen i butikk? Fikk byttet konsollen hos Spaceworld, ja. De skjønte heller ingenting og hadde ikke sett noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå