Gå til innhold

Anbefalte innlegg

MyTrendyPhone

sendte inn min telefon til reperasjon hos MyTrendyPhone den 16.mars 2015

Per dags dato har jeg ikke fått den igjen. 19.04.2015

Ville berre advare andre som vil ha rask reperasjon om å ikke velge dem.

Telefonene blir først sendt til Oslo, så videresendt til Dannmark, dette tar jaggu TID

- Hva erfaringer har dere med dem? Eg er vertfall velldig skuffa, synst dette er amatørisk

Endret av MaW Is KING
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min gamle Galaxy Grand Neo reparert i deres Oslo-butikk (knust skjerm). Det var for omtrent en måned siden, jeg ønsket å gi den gamle mobilen til faren min (jeg kjøpte meg en Note 4 - endelig et ekte flaggskip :) )...

Vet ikke hva som har skjedd med din mobil, men jeg bestilte reparasjonen (det er bare å ringe kundeservice og bestille online), kom innom butikk og de fikset mobilen der i butikken. Jeg var jo helt fornøyd spør du meg

Lenke til kommentar

Di sendte den tilbake idag den 22.04 altså rundt 1 månde og 1 veke etter di motok den.. dette er selfølgelig etter eg har purra 1000 ganger.. Vist eg må betale full pris for dette, så er det meget dårlig kundebehandling, vi får vente og se. 

Står jo 2-5 dager på siden.. Skjønner at det kan ta 2 veker, men ikkje over 1 månde for å skifte en skjerm.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min gamle Galaxy Grand Neo reparert i deres Oslo-butikk (knust skjerm). Det var for omtrent en måned siden, jeg ønsket å gi den gamle mobilen til faren min (jeg kjøpte meg en Note 4 - endelig et ekte flaggskip :) )...

Vet ikke hva som har skjedd med din mobil, men jeg bestilte reparasjonen (det er bare å ringe kundeservice og bestille online), kom innom butikk og de fikset mobilen der i butikken. Jeg var jo helt fornøyd spør du meg

eg snakker om å sendte varer til dem, via posten ikkje over butikk, da blir det en litt annen sak :)

Lenke til kommentar

eg snakker om å sendte varer til dem, via posten ikkje over butikk, da blir det en litt annen sak :)

oi.. men det var helt ulogisk, liksom, hvorfor ikke reparere i Norge, siden de har butikk/verksted i Oslo.

Skjønna heller ingenting.. sendte jo først og fremst telefonen til Adressa deira i oslo.. så Vidaresendte dei den til Dannmark.. Meiningslaust om du spør meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...