odreks Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Valmuepar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Liker utsnitt og komposisjon, og fargebildet fra forskjellige blomster omkring. Har allikevel noen forslag til forbedringer: Valmueparet ditt er ikke helt i fokus, noe som er viktig når dette er tittel og budskap. Kan ellers tenke meg to alternativer til bildet. Det ene er stor blenderåpning med bare valmueparet i skarp fokus og det øvrige uskarpt. Men her har du andre fargerike blomster i nærheten, så det ville vært fint med alternativt bilde med meget liten blenderåpning slik at de fargerike blomstene også kommer klart fram. Så ville jeg sammenligne disse to versjonene og velge den du liker best. Det ligger stort potensiale i bidraget ditt som nok ikke er utnyttet fullt etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
odreks Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Liker utsnitt og komposisjon, og fargebildet fra forskjellige blomster omkring. Har allikevel noen forslag til forbedringer: Valmueparet ditt er ikke helt i fokus, noe som er viktig når dette er tittel og budskap. Kan ellers tenke meg to alternativer til bildet. Det ene er stor blenderåpning med bare valmueparet i skarp fokus og det øvrige uskarpt. Men her har du andre fargerike blomster i nærheten, så det ville vært fint med alternativt bilde med meget liten blenderåpning slik at de fargerike blomstene også kommer klart fram. Så ville jeg sammenligne disse to versjonene og velge den du liker best. Det ligger stort potensiale i bidraget ditt som nok ikke er utnyttet fullt etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Takk for konstruktiv kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg