newbiemonkey Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Hei, alle sammen. Lurte på om jeg kunne fått litt hjelp og kanskje noen basic svar. Jeg har lest litt rundt men finner ikke akkurat svarene jeg leter etter 100%. Jeg veier 60kg, 23år så er vel tynn og er 1,76. Jeg lurer på hvilke type plan bør jeg følge og hva skal jeg spise for å få den fitness kroppen? Jeg vet at jeg må spise masse omtrent hele tiden og trene masse styrke. Jeg vil jobbe for en spesifikk type kropp som er markert som f.eks filmene Never Back Down. Sixpack, muskler generelt og målet er vel å komme opp til 75KG. Noen tips til hva jeg burde gjøre? Jeg vet ikke helt hva jeg burde spise siden jeg er tynn, og om jeg burde bare fokusere på styrke og droppe utholdenhet? Vil virkelig a en markert kropp som ser bra ut. Takk om noen kan hjelpe meg. (Bare å slette innlegget om dette er repeat av noe.) Endret 19. april 2015 av newbiemonkey Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Finnes mange veier til rom, men søker du opp "Stronglifts 5x5", "lineær progresjon", "deload" og "bulk/deff" så er du på god vei. All nødvendig info finner du forøvrig her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335171 Lag gjerne en tråd i treningslogger-avdelingen om du planlegger å være seriøs med treningen, så får du kanskje litt feedback underveis også. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå