qaz147 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Bilen starter ikke etter dette, har byttet resonansboksen, men den røyk selvfølgelig som en effekt av noe annet. Noen som har peiling?? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Prøvd disse? http://www.citroenakuten.com/ Lenke til kommentar
qaz147 Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 Har vært innom der ja, kunne ikke finne noe. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 what the crap. Aldri vært borti eller hørt om dette (skrudd en del Xantia). Det første jeg tenker på er feiltenning. Pluggkabler som står feil. Har du gjort noe her i det siste? Veivføler, kamføler, reg.reim. Ikke greit å si. Lenke til kommentar
qaz147 Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 (endret) what the crap. Aldri vært borti eller hørt om dette (skrudd en del Xantia). Det første jeg tenker på er feiltenning. Pluggkabler som står feil. Har du gjort noe her i det siste? Veivføler, kamføler, reg.reim. Ikke greit å si. Takk for tips. Har kjørt bilen i 4 år, og ikke omentrent rørt en skrue på den ;-) i allefall ikke på motoren. Ville jeg ikke hørt det om registret var gåen når jeg drar på starteren? Bytta veivføler uten at det hjalp. Feiltenning er godt mulig, skal prøve å bytte Innspøytningsdyser, regner med det er det du mener. Endret 23. april 2015 av qaz147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå