Tomzor Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Hei, jeg fikk endelig spilt GTA 5 i helga og støtte på et problem som skjedde ganske regelmessig: Etter å ha gjort en mission eller heist, så går man over til loading screen. Etter endt loading screen så slutter GTA å svare. Det ender med at jeg må avslutte prosessen og det medfører at jeg "leaver" mission/heist...Er det noen andre som har/har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
eskads Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Har ikke dette problemet men du kan prøve å reparere gta eller kjøre det som admin ? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Kan hende det funker å oppdatere drivere. Gjør underverker i spill som BF iallefall. Lenke til kommentar
Tomzor Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 Har de nyeste drivere, men har ikke prøvd å reparere eller kjøre det som admin.. Skal få prøvd det imorgen Men jeg har det ikke på Steam,vet noen av dere om man får lagd det til i Steam? Fant ikke no CD-key som følgte med spillet når jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Kan vel legge det til som en "non-Steam game" med koden som er registrert på Sosial Club. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå