Jakobsen911 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Heisann! Prøver og skrive ut et dokument på arbeidsplassen min, men vårt lukkede nettverk vil ikke tillate oss og koble oss opp til skriveren vår. Hva kan jeg gjøre? På forhånd, takk! Endret 19. april 2015 av Jakobsen911 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 Og hver gang vi prøver og skrive ut dette dokumentet, så klikker word programmet. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Min anbefaling: Prat med IT-ansvarlig/IT-avdelingen, hvis det er et lukket nettverk, så vil jeg anta at det er begrensninger som er lagt inn av IT-avdelingen, og at det ikke er meningen at du skal ha tilgang, og forsøk på å omgå dette kan være brudd på din arbeidskontrakt, og dermed grunnlag for at du blir sagt opp. Kort fortalt, ikke gjør noe uten å prate med IT-avdelingen. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 Min anbefaling: Prat med IT-ansvarlig/IT-avdelingen, hvis det er et lukket nettverk, så vil jeg anta at det er begrensninger som er lagt inn av IT-avdelingen, og at det ikke er meningen at du skal ha tilgang, og forsøk på å omgå dette kan være brudd på din arbeidskontrakt, og dermed grunnlag for at du blir sagt opp. Kort fortalt, ikke gjør noe uten å prate med IT-avdelingen. Takk for svar! Men dette kan jeg bekrefte at jeg får lov til og prøve og ordne selv. Er bare det at word klikker når jeg prøver og skrive ut dokumentet. Og det med lukket nettverk var feil, vi er ikke pålogget på lukket nettverk nå. Så om du har noen tips til hva man kan gjøre så hadde vi blitt veldig glad! Lenke til kommentar
fjs Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Rydd i skriver drivere på maskinen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Fjern skriveren og så legger du den til pånytt. Endret 21. april 2015 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå