xhilerate Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg har problemer med ASUS V7700 GeForce 2 skjermkort i Windows XP. Skjermen blinker noen ganger (blir svart før bildet kommer tilbake) med ujevne mellomrom. Noen ganger blir teksten rotete og skjermbilder blir hengende igjen. Jeg har siste driver fra nVidia, og har dessuten prøvd siste driver fra Asus. Skjermkortet funker helt fint i Windows 2000. Aldri problemer her. Noen som vet hva dette skyldes? -xhilerate- Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg har problemer med ASUS V7700 GeForce 2 skjermkort i Windows XP. Skjermen blinker noen ganger (blir svart før bildet kommer tilbake) med ujevne mellomrom. Noen ganger blir teksten rotete og skjermbilder blir hengende igjen. Jeg har siste driver fra nVidia, og har dessuten prøvd siste driver fra Asus. Skjermkortet funker helt fint i Windows 2000. Aldri problemer her. Noen som vet hva dette skyldes? -xhilerate- Refreshrate bug??? sjekk den på skjerminstillinger så ser du om det er kun 60 hz der.. hvis det så finnes det fix filer til dette.. da skal det være løst hvis det er sånn blinking du mener... Sett den opp på maks av det skjermen kan vise... Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Skjerminstillingene er som følger: 1024x758 32-bit 85Hz Jeg har prøvd både på 75Hz og 85Hz. Jeg kan jo prøve å sette den ned og se hva som skjer. Skjermen er en Sony CPD-200EST Hadde som nevnt aldri problemer med dette i Win 2k. Skjerminstillingene er akkurat de samme. -xhilerate- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå