Gå til innhold

Dårlig kvalitet i distansen.


Anbefalte innlegg

Hei. I mange PC spill har jeg både dårlig textures og litt "pikselert" i distansen. Ett annet ord for det er "blokkete". For eksempel på trær er det små mellomrom på kvister for eksempel, men når jeg kommer nærmere blir det mer "helt". Dette ser jeg i det siste også på GTA V og jeg får ikke fikset det. Her er specsa mine:

 

i5 4670k, Overklokket til 4.4 ghz

GTX 770

Benq 24" LED GL2450HE

8 GB RAM

 

Jeg kjører alt må maks utenat MXAA som er skrudd av og alt på advanced settings er skrudd av.

Jeg vil bli kvitt dette problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som motion blir. Blir kalt depth of field i gta v. Noe dritt er det hvertfall så bare skru det av uansett :)

Motion blur og DOF er to helt forskjellige ting.

Du kan se om du kan skru av "depth of field", eller du kan prøve å øke "anti aliasing" og/eller "anisotropic filtering".

Lenke til kommentar

 

Høres ut som motion blir. Blir kalt depth of field i gta v. Noe dritt er det hvertfall så bare skru det av uansett :)

Motion blur og DOF er to helt forskjellige ting.

Du kan se om du kan skru av "depth of field", eller du kan prøve å øke "anti aliasing" og/eller "anisotropic filtering".

 

Anti Aliasing så ut til å funke, men det spiser gpuen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...