Zash Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Så da hadde det ikke vært noe problem å kjøpe leiligheten da? Hunden kommer jo ikke på besøk hver uke når du bor der... En utvask hadde løst problemet ditt helt. 1 Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Forskjell på å gå på visning og å bo der. Har vært på andre visninger også, på en av dem kjente jeg luft fra bak veggene og under parketten. Men man kjenner ikke slikt uten å være følsom i slimhinner Endret 21. april 2015 av neutrality Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Uansett, det jeg gjorde var å si til megler at jeg hadde blitt dårlig pga av hunden han ikke hadde fortalt meg om, så fikk jeg bare beskjed om at selger vil finne en annen kjøper. Teknisk sett er budet og aksepten juridisk bindende, så begynner å lure på denne megleren. Han ble sint når jeg la inn lavere bud enn han foreslo, og kom med et helt resonnement hvorfor jeg kastet bort tiden hans. Men budet ble akseptert Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Aldri stol på en megler eller gjør som han sier når du er en kjøper, det ENESTE han vil med deg er å skvise ut så mye penger som overhode mulig.Jeg syns det du sier her høres litt for lettvint ut men det kan være bare meg. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Haha, så du la inn et bud, men et lavt et, og fikk det akseptert? Garantert at megler har fått andre henvendelser på leiligheten, og derfor har overtalt selger til å godta at du trekker budet ditt, siden han kommer til å få et bedre et! Du har nok godt glipp av et godt kjøp mister..! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ikke særlig godt kjøp hvis man ikke kan bo i leiligheten. 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Ikke særlig godt kjøp hvis man ikke kan bo i leiligheten. Han merket jo kun noe andre gangen han var der, fordi hunden nettopp hadde vært der. Da hadde det jo gått helt fint etter en utvask... 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Ikke særlig godt kjøp hvis man ikke kan bo i leiligheten. Han merket jo kun noe andre gangen han var der, fordi hunden nettopp hadde vært der. Da hadde det jo gått helt fint etter en utvask... Som neutrality skriver, det er forskjell når man er innom en halvtime på visning kontra bo der permanent. Hunde og kattehår kan sette seg I alt av inverntar og innredning og sannsynligvis så får man ikke fjernet alt I en normal flytteutvask. Så hvis det er slik at man ikke kan bo dere så var det ikke nødvenigvis et godt kjøp. En kortsiktig investering med tanke på videresalg må jo ta høyde for kostandene som påløper bade ved kjøp og videresalg av bolig. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Men naa merket han ikke noe etter 1. visning, som han skriver over, kun etter andre gang, siden hunden nettopp hadde vaert der... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå