Jakobk Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Hei! Når jeg er i "mine innlegg" på mobiltelefonen, og jeg trykker på en tråd, da kommer jeg rett til det siste innlegget jeg har lest i tråden. Det er kjempeflott! På PCen derimot, er det ikke bare fryd og gammen. Trykker jeg på "trådteksten," så kommer jeg til starten av tråden, og trykker jeg på siste side,(et tall) så kommer jeg øverst på siste side. Er det ikke mulighet for å komme rett til siste side på PC, eller har jeg gått glipp av noe? Jeg syntes uansett at det er en meget bra funksjon, og den bør kanskje utvikles om dere ikke har den Er dette tatt opp før? Fant ingen tråd hvertfall. Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Trykk på prikken til venstre for trådtittelen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 Trykk på prikken til venstre for trådtittelen. Åhh, tusen takk! Føler meg litt dum som ikke visste det, men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå