sondremann Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hva er det som skjer her? Prøvde 3dmark03 på standard- innstillinger med den nye 3,9 driveren fra Catalyst og får framerates på 5-6 i stedet for rundt 30 som jeg pleier gjøre... Er det noe alvorlig feil med den nye driveren eller?? Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Avinstallerte du den gamle før du la inn den nye. Hawk Lenke til kommentar
sondremann Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Avinstallerte du den gamle før du la inn den nye. Hawk Ja, men kjørte ikke catalyst uninstaller, så kansje derfor... Får prøve å kjøre det når jeg kommer hjem, for det var ikke snakk om en liten svekkelse i 3dmark03, det var som å ha fått byttet ut mitt powercolor radeon 9800pro med et geforce mx 420 ! Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Avinstallerte du den gamle før du la inn den nye. Hawk Ja, men kjørte ikke catalyst uninstaller, så kansje derfor... Får prøve å kjøre det når jeg kommer hjem, for det var ikke snakk om en liten svekkelse i 3dmark03, det var som å ha fått byttet ut mitt powercolor radeon 9800pro med et geforce mx 420 ! Hehe.... sant nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå