Phinex Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) . Endret 21. april 2015 av Phinex Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) CPU begrenser ofte mye i multiplayer basert onlinespill med en del spillere, ja. Moro at du nevner Arma 3, som er kanskje DET spillet der ute som utnytter CPU aller dårligst av dem alle. Det viser vel bare at dette kanskje ikke er det du vet mest om. Hva er det du prøver å bevise? Hva så om jeg ikke kan alt om det? , jeg søkte meg bare opp på i7 og leste om det. Fikk bare opp info om at spill som FSX, arma osv er spill som har god nytte av flere kjerner, fordi dem klarer å benytte seg av dette. Ser i følge vedlagt link at det er marginale forskjeller. Kan jo godt være jeg tar feil, men må jo være lov til å gjøre det, http://www.techspot.com/review/712-arma-3-benchmarks/page5.html Endret 21. april 2015 av Phinex Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) CPU begrenser ofte mye i multiplayer basert onlinespill med en del spillere, ja. Moro at du nevner Arma 3, som er kanskje DET spillet der ute som utnytter CPU aller dårligst av dem alle. Det viser vel bare at dette kanskje ikke er det du vet mest om. Hvilke online spill da? Har en 3570K@4,4Ghz å har 120fps i alle FPS spill jeg har prøvd så langt. BF4 f,eks med 200% resolutionscale på en 64 manns server er ikke noe problem for min prosessor å takle. Du spiller i 640x480 og bare innebrett som metro Endret 22. april 2015 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Denne tråden gikk til helv. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 CPU begrenser ofte mye i multiplayer basert onlinespill med en del spillere, ja. Moro at du nevner Arma 3, som er kanskje DET spillet der ute som utnytter CPU aller dårligst av dem alle. Det viser vel bare at dette kanskje ikke er det du vet mest om. Hvilke online spill da? Har en 3570K@4,4Ghz å har 120fps i alle FPS spill jeg har prøvd så langt. BF4 f,eks med 200% resolutionscale på en 64 manns server er ikke noe problem for min prosessor å takle. Du spiller i 640x480 og bare innebrett som metro Metro og Locker er faktisk brett jeg holder meg langt unna. Hva er galt med å spille i 640x480? Man får jo den gode gamle nostalgiske følelsen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 CPU begrenser ofte mye i multiplayer basert onlinespill med en del spillere, ja. Moro at du nevner Arma 3, som er kanskje DET spillet der ute som utnytter CPU aller dårligst av dem alle. Det viser vel bare at dette kanskje ikke er det du vet mest om. Hvilke online spill da? Har en 3570K@4,4Ghz å har 120fps i alle FPS spill jeg har prøvd så langt. BF4 f,eks med 200% resolutionscale på en 64 manns server er ikke noe problem for min prosessor å takle. Prøv og spill på Siege 64p CQL, så kjører du mbt over brua fra B mot C etter skraperen har rast mens du titter raskt rundt deg, dette er de minuttene der det er flust av partikler og ting i lufta som flyr og er av de tyngste partiene i spillet. Se hvor mye fps du er nedi der. Og resotionscale eller high/ultra og sånt har ingen verdens ting å si for CPU bruk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 CPU begrenser ofte mye i multiplayer basert onlinespill med en del spillere, ja. Moro at du nevner Arma 3, som er kanskje DET spillet der ute som utnytter CPU aller dårligst av dem alle. Det viser vel bare at dette kanskje ikke er det du vet mest om. Hvilke online spill da? Har en 3570K@4,4Ghz å har 120fps i alle FPS spill jeg har prøvd så langt. BF4 f,eks med 200% resolutionscale på en 64 manns server er ikke noe problem for min prosessor å takle. Prøv og spill på Siege 64p CQL, så kjører du mbt over brua fra B mot C etter skraperen har rast mens du titter raskt rundt deg, dette er de minuttene der det er flust av partikler og ting i lufta som flyr og er av de tyngste partiene i spillet. Se hvor mye fps du er nedi der. Og resotionscale eller high/ultra og sånt har ingen verdens ting å si for CPU bruk. Har spilt hundrevis av timer på Siege 64 manns Conquest Large å jeg har ikke hvert under 120fps noen gang som jeg kan huske. Skjedde en gang at alle mann datt ned til 20fps i det tårnet raste, men det må ha hvert serveren siden alle klagde i chatten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå