Iskald Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Er den "stolte" eier av en 89 mod volvo 440. Er det noen av dere som vet om sider på nette som tilbyr styling til denne bilen? :nice: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 sannsynligvis større sjanse for at du får noen svar på bilforumet.net Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg vet om flere sider men jeg nekter å svare ... og kampen mot Styling og gammle Volvoer fortsetter! MOHAHA! akzj0n: bare vent .. innen et døgn har har svaret sitt her .. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Haha litt enig der. Volvo styling er liksom ikke "top nodge" Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 og kampen mot Styling og gammle Volvoer fortsetter!MOHAHA! hehe volvo = tanks Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg kan jo være litt mer seriøs enn majoriteten her. Leste i et Bilsport blad for ca et år siden om en med 460. Han fann ingen styling til bilen sin, så han laget det selv. Jeg tror ikke du skal ha for store forhåpninger. Da er det like greit å se om du får spart opp litt til din neste bil. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 http://www.topgear.com/content/fun_stuff/carbage/01/01/ Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Åh herrejemini. Skal DET være en bil?? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Dette tok kaka altså..noe av det styggeste, harryeste jeg har sett! Lenke til kommentar
Neme Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 http://www.volvonet.org/tpc/vall/imagepages/12.htm Harry, sa du harry, sa du? Uansett, jeg hadde en 460 for ikke så lenge siden. Leita lenge etter styling til den men fant ikke stort. Fant en framfanger og en vinge, men det er nesten ikke noe styling å kjøpe til 440 og 460. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Hva er galt med volvo? De er kule biler, som ungdomsbil/rånebil vil jeg påstå at volvo er toppen av kaka. Med ett unntak: Volvo 340/360 styggeste bilene i manns minne, og akkurat den bil jeg kjører Men for å være litt enige med dere "seriøse" volvohatere der ute, volvo og styling går ikke bra sammen edit: beklager offtopic Endret 30. november 2003 av Gabba Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 http://www.topgear.com/content/fun_stuff/carbage/15/03/ eller http://www.topgear.com/content/fun_stuff/carbage/04/01/ Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Litt offtopic dette, men Volvo er vel mer nazty biler! Ingenting er styggere enn en gammel 240 i gata! Spør du meg så har volvo nesten verre image en Lada! De firkanta panservognene er direkte heeeeeslige! Men det er bare min mening, og smaken er som baken! Hadde nok heller gått for en japaner da! Huydai ATOS GLS er bedre! Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Litt offtopic dette, men Volvo er vel mer nazty biler! Ingenting er styggere enn en gammel 240 i gata! Spør du meg så har volvo nesten verre image en Lada! De firkanta panservognene er direkte heeeeeslige! Men det er bare min mening, og smaken er som baken! Hadde nok heller gått for en japaner da! Huydai ATOS GLS er bedre! Beklager mitt useriøse og offtopic innlegg: Du suge som synes det neida men må si meg uenig i at volvo er stygge biler. De ruler. Jeg har sett en del styla Volvo 440 så det skal da finnes styling der ute et sted. Lenke til kommentar
L&D Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 volvo er f... ikke styggere enn en atos uansett hvodan en ser det .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå