Croket Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kjøpte Need For Speed Hot Pursuit 2 i går. Får ikke rattet og pedalene (Logitech Momo Racing) til å fungere skikkelig i dette spillet. Under oppstart kommer det opp en feilmelding om at spillet ikke gjenkjenner rattet skikkelig. Har prøvd å innstallere både spillet og programvaren til rattet/pedalene på nytt. Rattet fungerer til dels i spillet, men det er enten "av" eller "på". Enten svinger bilen fullt, eller så svinger den ikke i det hele tatt. Får heller ikke justert Force-feedbacken sånn som det skal være. Har også NFS Porsche Challenge og her fungerer rattet og pedalene utmerket akkurat slik det skal være. Er usikker på om problemet ligger i spillet, i rattet eller hos brukeren. Er det noen som har noen tips til meg om hva jeg kan forsøke for å få dette til å bli bra? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Kjøpte Need For Speed Hot Pursuit 2 i går. Får ikke rattet og pedalene (Logitech Momo Racing) til å fungere skikkelig i dette spillet. Under oppstart kommer det opp en feilmelding om at spillet ikke gjenkjenner rattet skikkelig. Har prøvd å innstallere både spillet og programvaren til rattet/pedalene på nytt. Rattet fungerer til dels i spillet, men det er enten "av" eller "på". Enten svinger bilen fullt, eller så svinger den ikke i det hele tatt. Får heller ikke justert Force-feedbacken sånn som det skal være. Har også NFS Porsche Challenge og her fungerer rattet og pedalene utmerket akkurat slik det skal være. Er usikker på om problemet ligger i spillet, i rattet eller hos brukeren. Er det noen som har noen tips til meg om hva jeg kan forsøke for å få dette til å bli bra? Jeg har akkurat samme rattet, og akkurat samme problemet i HP 2. Det var ingen som kunne hjelpe meg. Å installere patchen til hp2 hjalp litt men ikke mye. Dette førte til at jeg sluttet å spille det. Kansje vi kan finne det ut sammen...? Lenke til kommentar
ZimSlim Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 har samma prob men den funker fint på need for speed porsche unleashed, midnigct club2 og need for speed undergroun, er det noen som har sett detta i oslo/Norge? http://www.act-labs.com/Products/racingcombo.htm# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå