Hakonnn Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Merker at når jeg spiller GTA V og bruker Chrome, Spotify og TS ved siden av så nærmer jeg meg faretruende maks grensa på minnet mitt. Legger seg fort på 7500MB++. Tenker uansett det kan være greit å oppgradere i en nyere kit med mer minne. Er derfor ute etter en 16GB kit, helst 2x8 men 4x4 funker også. Komplett har kampanje på en 16GB Corsair Dominator kit nå i helgen, mye mulig jeg spanderer på meg den. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Kan du ikke bare kjøpe 8GB til av den samme type ram som du har i maksina nå? Endret 18. april 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Kan du ikke bare kjøpe 8GB til av den samme type ram som du har i maksina nå? Da mellomlegget ikke blir så altfor stort tenker jeg å kjøpe meg selv en ny kit mens jeg gir bort den jeg allerede har til en bekjent som kunne trengt den. Det ble en slik en https://www.komplett.no/corsair-dominator-ddr3-1600mhz-16gb/755449. Endret 20. april 2015 av Hakonnn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå