colert Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Husker da jeg var på utveksling i England at de dusjet ikke etter gymmen der, og etter rugbytreninger så dusjet de med undertøy. Jeg gikk inn helt naken, og ble sett ganske rart på. Endret 19. april 2015 av colert Lenke til kommentar
Visum Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) I denne sammenhengen er også viktig å tenke på innvandrere bakgrunn som representerer ulike religionsbakgrunner. Jeg vil ikke tro at religiøse folk som er omskjært vil føle seg komfortabel med å vise fram pølsa si. Endret 19. april 2015 av Sommerstund Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 I denne sammenhengen er også viktig å tenke på innvandrere bakgrunn som representerer ulike religionsbakgrunner. Jeg vil ikke tro at religiøse folk som er omskjært vil føle seg komfortabel med å vise fram pølsa si. Hvorfor ikke? Hadde flere omskjærte klassekamerater som absolutt ikke hadde noe problem med dette. Det er vel heller ikke så mange skoler de små stå der alene i dusjen heller? 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 I denne sammenhengen er også viktig å tenke på innvandrere bakgrunn som representerer ulike religionsbakgrunner. Jeg vil ikke tro at religiøse folk som er omskjært vil føle seg komfortabel med å vise fram pølsa si. Hvorfor ikke? Hadde flere omskjærte klassekamerater som absolutt ikke hadde noe problem med dette. Det er vel heller ikke så mange skoler de små stå der alene i dusjen heller? På min skole dusjet ingen av guttene som omskjært etter gymtimen. Jeg tenker de var ukomfortable med det. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg syntes det var greit å dusje naken på skolen. De av oss som hadde glemt svømmetøy, måtte bade naken, husker jeg. Det var ekkelt, både for den som var naken og de andre. Spesielt var det ekkelt dersom vi skulle ha noen på ryggen og ha sisten i svømmebassenget. Jeg var livredd for å måtte ha en naken gutt på nakken, men slapp heldigvis unna dette. I ettertid synes jeg at lærerne i for stor grad tråkket på oss elever. Men de var vel bare barn (av sin tid) de også. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg mener at man ikke skal kunne tvinge barn til å kle av seg. Når jeg gikk på barneskolen tenkte vi ikke noe særlig over det, men på ungdomskolen dusjet alle i min klasse i undertøy. Enkelte ventet også til alle var ferdig med å dusje, gjerne de som var overvektige og slikt. Er jo egentlig ikke noe farlig, men på ungdomskolen er det såpass vanlig at folk slenger kommentarer, mobbing osv at mange ikke vil "blottlegge" seg forran alle. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Vi hadde en som fikk fritak for å dusje med de andre etter gym timene på ungdomskolen etter en skriftlig instruks fra foreldrene. Det endte med å skape skolens største mobbe offer, når en ikke kunne dusje med alle andre så "måtte" det jo være noe gale med han? Sånn tenkte iallefall de fleste, mobbingen basert på 14 åringer sin fantasi kan være ganske brutal.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå