Gå til innhold

her trent i lang periode uten framgang...

Anbefalte innlegg

hei

jeg er en 19 år gammel gutt og er for svak. Jeg begynte å trene i en lang periode kanskje mer enn ett år men jeg har ikke sett noe framgang bortsett i fra i magen. Hva bør jeg gjøre for bli sterkere? 

jeg har tenkt å begynne i karate eller Judo? er dette et godt valg

har først og fremst lyst for å får en sterkere rygg, bryst og biceps og triceps men bare mage forbedret seg :/ noen som har være / er i min situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mer definerte magemuskler? Høres ut som du spiser for lite. Hvilket treningsprogram kjører du?

Dette. Hvis du har begynt å få sixpack har du gått ned i fettprosent, og det gjør du ikke samtidig som du bygger mye muskler. Teller du kalorier og proteiner?

Lenke til kommentar

jeg springer også og jeg lar merke til at jeg får en bedring i alle fal når jeg trente regelmessig men det er styrketreningen som det er stort problem og har selvsagt dårligt selvbilde pga dette også men har noen av dere stått i min posisjon

Lenke til kommentar

L O L GTFO!

Du spiser for lite/dårlig eller trener for dårlig... Sannsynligvis er det den første!

Integrer store baseøvelser i programmet ditt: Markløft, knebøy og benkpress!

Legg inn planlagt vektøkning. 

Les deg opp på temaene kosthold og teknikk.

Anbefaler deg SL 5x5 programmet.

Lenke til kommentar

Jeg er også spent på å høre hva og hvor mye du trener. Jeg skal ikke automatisk sette deg i denne båsen, men det virker som det er en del der ute som er fornøyde bare de befinner seg inne på treningssenteret. Tar noen curls og vikler seg inn i noe vaiere, skravler mer enn de trener osv. 

Består programmet ditt av shrugs, biceps-curls, armhevinger og sit-ups kan man også ha en grunn til at man ikke utvikler seg nevneverdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...