Elvis Plesly Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hei, Jeg sliter litt med hukommelsen min, problemet har vart opp til 1 år nå. Det har seg slik at noen ganger drømmer jeg ganske realistiske drømmer, drømmer/ting som kan ha skjedd i min dagligdagse situasjon. Det er da slik at drømmene forstyrrer på den sanne hukommelsen. La oss si, tre dager siden drømte jeg om at jeg ga penger til en jeg skyldte 200kr til. Jeg har med andre ord ikke gitt 200kr, men jeg er fast bestemt på at jeg har gjort det fordi det er slik jeg drømte det. Etter litt tenking, så innser jeg at det er sant, at det var en drøm fordi det kan ha skjedd andre småting som ikke er så "ekte" heller. Men drømmene forblir som en drøm som føles ekte. Er dette en form for sykdom, er det noen andre som har dette problemet eller vet noe om dette? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Kan være tegn på sykdom. Men kan også være ingenting. Det er vanskelig å bli klok på sånne vage symptomer som dette. Spesielt når du prøver å forklare dem på nettet. Kanskje det er en god idé å forsøke å lufte bekymringene dine "face to face" med fastlegen? Er du rundt 20? Opplever du at fenomenet har forverret seg? Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Ja, jeg er rundt 20. "Fenomenet" blir mer "tydeligere", eller hva jeg skal si. At jeg merker det oftere og oftere. Jeg stoler ikke så mye på fastlegen lenger, jeg har hatt mange problemer før og de sier det er "normalt", ferdig, betaler dem, ikke noe hjelp whatsoever. Men, jeg vet for a fact at mye av det jeg har slitt med ikke er "normalt", da jeg har fått hjelp på det andre steder, og det har hjulpet. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Har gjort det, til sammen tre ganger - og alle tre er det samme. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hukommelse er plastisk og påvirkes av en rekke forhold. Det er lett å huske feil, og der er vanskelig å ikke endre på den en skal hente frem fra hukommelsen. Dette ser en eksempler på hos mennesker som skal vitne. 1 Lenke til kommentar
eystir dalir Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Les om nevrodegenerativ sykdom,sjeldne sykdommer og syndromer i dokumentarkivet "Rendalen Historie" Offentlige rapporter om inngifteskadene(innavl) i den norske befolkning i dag. Dokumentarkivet "Rendalen Historie" inneholder 10 000 vis av sider,og er gratis og bruke. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå