Rognalf Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) På skjermbildet nedenfor ønsker jeg å sammenligne valgene under "Moog". Dette innebærer da å gjenåpne lista for hvert klikk jeg gjør, holde musepekeren over Moog-mappa, og velge neste undervalg for hver gang, ettersom alt lukkes når jeg har trykket. Det hadde vært bedre i dette tilfellet om lista forholdt seg åpen når jeg trykker innenfor den, og forsvinner når jeg trykker utenfor. Finnes det noen løsning for å få til dette? Endret 18. april 2015 av Rognalf Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Nå skriver du ikke hvilket program dette er, men sånn generelt så kan du prøve å se om utgiver av programvaren har et forum du kan registrere deg på, og så legge inn dette som en "bug" eller "feature request". Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Jeg har allerede kontaktet utvikleren, men godt poeng. Problemet er bare at dette gjelder flere andre VST-plugins (instrumenter og effekter til musikkproduksjon) utgitt av forskjellige utviklere. Problemet vil være løst for min del dersom det finnes noe slags program eller regedit-endringer som gjør det jeg trenger, men jeg har ikke funnet noe så langt. Jeg kjører Windows 8.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå