Gå til innhold

Test av Kiss DVD-SPiller


Anbefalte innlegg

Hei

 

hvor kan jeg foreslå sånt?

gjør det imidlertid her...

 

Kiss har tre nye varianter nå.

DP-500 har vært ute en stund.

Den støtter mye rart blandt annet DivX3,4,5, Xvid Ogg....ja rett og slett mye knask.

Den har også ethernet port så man kan koble til netverk og kjøre filmer fra datan.

 

Nyere modell DP-508 har 80GB harddisk, slik at man kan lagre greier der fra cd og datan.

Siste modell DP-558 kan ta opp til hardddisken. Så slipper man vhs og den slags....

 

Hadde vært fett hvis dere kunne gjøre en test av en av disse....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tilbakemeldinger er vel plassen for denne, tenker jeg...

Ser ikke noe moderator under ditt navn, dessuten er medlem opprettet 3. nov så det er mulig å være litt slack skulle jeg tro?

 

Velkommen trådstarter :woot:

 

On Topic

Ja det hadde vært hyggelig om det var noen som kunne tatt seg tid til å lage noe, men ellers så finner du sikkert mye via Google

Lenke til kommentar

det er masse jalla reviews....

ingen ordentlig seriøse....

folk som gir den bunnkarakter på grunn av design og sånt...

hadde vært kult hvis hardware.no gjorde en ordentlig test...

Har kommet noen nye firmware i det siste.....så den er ikke lenger full av bugs så vidt jeg har skjønt...

Lenke til kommentar

Skulle også gjerne likt å sett en test av den nye modellen, gjerne opp imot de foregående modellene.

 

Syns forøvrig det er rart at ikke flere hifi-produsenter har satset på slike spillere.

Kan ikke tenke meg annet enn at de ville solgt bra...!?

Jeg går bare og venter på at kvaliteten skal bli bra nok og at prisen selvsagt er overkommelig.

Lenke til kommentar

Som jeg sa i en annen tråd, jeg kjøpte Kiss DP-500 idag over disk. 2200kr er ikke så galt tenkte jeg og slo til da jeg hadde tenkte å bestille den uansett.

 

Foreløpig har den spist alt av plater jeg har matet den (gamle bootleg greier fra Asia som jeg aldri har giddet å prøve før nå, kjøpt i 1999) :nice: .

 

Har gjor den sonefri også, utrolig enkelt det også. Kan skifte soner tilbake også hvis man støter borti noe smartere dvd-plater som forlanger en fastsatt sone.

 

Uansett, jeg er storfornøyd :mrgreen: .

 

En ting verdt å merke seg, LiteOn 2001DVP (eller noe sånt) som koster 1698,- Telebutikken bruker samme decoder chip fra Sigma som Kiss DP-500, men mangler scart kontakt. Det avgjorde valget for meg. De skal ihvertfall ha omtrent samme ytelse og avspillingskvalitet, men firmware og "OS" avgjør jo selvfølgelig litt det også. Følger forresten med to stykk PCMCIA korteleser adaptere med LiteOn sin (leser minnekort fra digital kamera osv), fin liten gulrot egentlig :lol: .

 

Telcontar

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Dere som har kjøpt nå nylig børe åpne spilleren å sjekke om det er Rev01 Sigma Rev.B chip som står i. Det er avgjørende for om spilleren kan mod. til 508 (80gb hd)

Litt kjipt å måtte åpne den, hvis den ikke er det då? skal en da sende den tilbake å benytte klagefristen... da bruker en jo raskt endel 100 lapper, som man kunne lagt til og fått 508 modellen :thumbdown:

Endret av Gunder1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...