Torhild Jansen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Daglig gjest. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Et meget bra foto av din daglige gjest. Ser ut som han liker å bli tatt bilde av. Fin beskjæring, flotte farger, en god skarphet samt en rolig og fin bakgrunn Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Et meget bra foto av din daglige gjest. Ser ut som han liker å bli tatt bilde av. Fin beskjæring, flotte farger, en god skarphet samt en rolig og fin bakgrunn Mvh Torbjørn Takk for en hyggelig kommentar Torbjørn mvh Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Kvaliteten hersker det ingen tvil om her. Den kan neppe bli særlig bedre. Men arten er jeg litt usikker på Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Kvaliteten hersker det ingen tvil om her. Den kan neppe bli særlig bedre. Men arten er jeg litt usikker på Roar En ekte spurv Roar ... og takk for kommentaren! mvh Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Kæmpeflott bilde av gråspurv hane God helg ! M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Kæmpeflott bilde av gråspurv hane God helg ! M v h Leif Takk takk Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Kæmpeflott bilde av gråspurv hane God helg ! M v h Leif Takk takk Leif Bare hyggelig Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Kvaliteten hersker det ingen tvil om her. Den kan neppe bli særlig bedre. Men arten er jeg litt usikker på Roar En ekte spurv Roar ... og takk for kommentaren!mvh Torhild Jeg får vel tro deg på at det er en spurv, men hvilken art? Nå har jeg bladd meg gjennom samtlige spurvearter - i alt 29 i Gyldendals store fuglebok uten å finne en eneste med det røde feltet på siden av hodet verken i sommer eller vinterdrakt.. Det var nemlig derfor jeg lurte på art her selv om både fargen over ryggen og form og farge på nebbet stemmer godt overens med spurv. Men det kan jo være en ungfugl eller en krysning. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Flott småfuglebilde, kan også ligne noe på jernspurv, men kanskje det er vanlig gråspurv som du sier. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 Kvaliteten hersker det ingen tvil om her. Den kan neppe bli særlig bedre. Men arten er jeg litt usikker på Roar En ekte spurv Roar ... og takk for kommentaren!mvh Torhild Jeg får vel tro deg på at det er en spurv, men hvilken art?Nå har jeg bladd meg gjennom samtlige spurvearter - i alt 29 i Gyldendals store fuglebok uten å finne en eneste med det røde feltet på siden av hodet verken i sommer eller vinterdrakt.. Det var nemlig derfor jeg lurte på art her selv om både fargen over ryggen og form og farge på nebbet stemmer godt overens med spurv. Men det kan jo være en ungfugl eller en krysning. Roar Takker - legger ut V2 av en annen spurv Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 Wikipedia har samme spurven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg