tadcomp Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 I second that Det er tre ord som står i hodet på Telenor: Penger, penger og litt mer penger... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Telenor ja! Telenor tilbyr gode bredbåndabbonnement, og har gode priser på mobiltelefoni. Telenor er et godt resultat av kapitalistiks privcatisering, og de har bestått testen av dette med glans. Hva har dere imot Telenor? TELENOR ER BARE BEST! Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Gode stablie linjer, men 1gb-grensen på ADSL-abbonementet er dritt! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Selv om jeg jobber i Telenor så må man tenke på flere faktorer. Markedsføringen til Telenor er mest på TV og internett, må si at mange av de reklamene er faktisk veldig geniale, og når folk bestiller tenker mange Telenor ( spess eldre). Telenor har faktisk, belive it or not blitt et varemerke. Tenker man telefon, internett o.l. så tenker mange Telenor. Annenform for markesføring er den som går blandt venner og bekjennte, da er det vel NGT, BlueCom, Kvalito og Tele2 som er vinnerene. Men hvorfor Telenor alltid henger noe bak på prising... Det vet jeg ikke. I dagens samfunn så dreier mye seg om penger. Telenor er jo det firma innen IT og Telefoni i norge som kaster seg ført ut i nye ting. Bare se Avidi og modembyttet de hadde i Oslo, ble en del problemer der i starten ... Men guess what. Avidi er Europas første firma om kjører DOCSIS 2.0 på kabel internett , noe som er helt genialt. Så om ikke lenge så kommer også nye hastigheter her som vil bli veldig attraktive og kunne tilby hastigheter med lik up og downstreem. Kansje det er disse utbyggingene til Telenor som gjør at prisen er noe høyere ? Ikke vet jeg. Men sånn til syvende og sist så er Telenor noen helt ålreite dyr. Selv så har jeg BlueCom på internett for at mitt bruk ikke tilsvarer kvotene, og NetCom på mobil for jeg har funnet meg en god sirkel der med subsideringer og "gratis" mobiler hvert halvår. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Telenor er glimrande for tida. Leverer knallresultat, og aksjene mine stig nesten kvar dag :-) Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 noen som stemmer rødt og "hater telenor" ? bare lurer liksom finst en del av de.. men telenor er helt greie, hva folk velger er det samme, prisen er kansje 50 kr forskjell i mnd, verre med alle de teite "hate telenor" inleggene på forumet. Alltid lurt på hvordan det er mulig og "hate" ett teleselskap, vist en fyr hadde brent ned huset ditt og det ikkje var forsikra hadde en altså følt det samme for han som for ett telefonselskap som i følge deg selv var overprisa, merkelige greier det der.. Finst en ganske grei løsning på det der telenor problemet.. Bytt levrandør, og til alle dere som har en mor eller far som sverger til telenor, s t f u dere betaler ikke telefonregningen selv så hvorfor whine på prisene? så til alle de der "telenor er det eneste som er utbygd her jeg bor så jeg kan ikke velge annet" folkene, kansje det er en grunn ? at du bor så avlegges til at telenor er det eneste selskapet som bygger ut? enda de trolig kommer til og tape penger bygger de ut, kansje derfor de er litt dyrere.. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ja, faren min skaffet adsl hos oss gjennom jobben. greit nok, tenkte jeg, til jeg fikk vite litt om linja: 704/128kbps, 10GB nedlastningstak. det første var ikke så spes, men da jeg hørte ordet NEDLASTNINGSTAK klikket det nesten for meg. eneste grunnen til at han valgte å skaffe stjelenor var at han hadde problemer med eposten sin, og var overbevist over at telenor var bedre. sverger på at når jeg flytter hjemmefra så skaffer jeg meg en T3 fra bkk eller noe sånt. er lei av telenor sine drittlinjer. dessuten så tilbyr tele2 nå helt lik linje som den jeg har UTEN tak for 318kr eller noe sånt. er jo helt sykt. kan dessuten komme med følgende opplysning: telenor sitt bredbånd er RENT begrenset av deres servere sin programering. dette har jeg oppdaget da noen ganger går linjen over maks kapasitet i noen sekunder, for så å falle ned igjen. kan noen gi meg msn adressen til en dritgod hacker, som kan hacke telenor sine servere? de tåler jo tross alt jævlig mye mer enn de blir belastet med, så hvorfor ikke gi folket det de vil ha? får håpe telenor går konk. PS: vet noen hvor mange kubber TNT som kreves for å sprenge alle telenor byggene i landet? må vite hvor mye det koster, lissom....... Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Stabilt og dyrt. Villedende reklamer,sånn Online ADSL og sånt,1GB er sykt masse osv Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 uff ja, er umulig å ha telenor hvis du er avhengig av nett. På tre uker har nettet vært nede 5 ganger. En gang var det borte i tre dager. Og "supporten" består av hjernedøde folk som har ca 0 peil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå