Gå til innhold

Hva er din mening om Telenor ?


[Protus]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nah, Telenor har døgnåpen telefon-support. Denne supporten er blitt mye bedre, nesten bra :wow: I tillegg er linjen dønn stabil, og har god stabil ping på internettspill *grin* Jeg har nå NGT, på grunn av pris. Hadde jeg fått samme betingelsene hos Telenor ville jeg byttet tilbake. Det er blitt pop å hate Telenor.. Men når det gjelder fasttelefon er Telenor et sant hælvete, kjører opp fastavgiften jevnlig. Jeg har nå mer i fastavg. fra Telenor enn jeg har på samtaletid.

Lenke til kommentar

hehe... ringte supporttelefonen til telenor ang adsl utbygging. "Der traff æ ho isaksen, og ho koinne ikkje fortæll mæ nå'n ting".... *bombe* tenkte jeg da.

 

 

telenor suxxors... ironisk nok bruker vi telenor til mobil, fasttelefon og ISDN fastpris hjemme hos oss .... ENDA. ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ADSL fra telenor i ca 1år, Linja datt ut en gang for meg, ringte til til dem, det tok ca 5min. Synes ikke det er noe å klage på. Feilen ble rettet opp dagen etter.

 

Skjønner ikke hvorfor alle skal klage på telenor? Vet de ikke leverte riktig hastighet til kundene sine, men jeg minnes å huske at de justerte opp linjene. Så i mitt tilfelle så fikk jeg riktig hastighet.

 

Når man tegner en kontrakt med telenor om adsl, vet man vel hva man bestiller? Jada, de har begrensning 1gig i månden, dyrt er det oxo. Men det er vel bare å la være å bruke dem?

 

Linja jeg har fra Nextgentel nå har falt ut et par ganger på det halve året jeg hatt nextgentel som ISP. Kun en gang med telenor på 1år.

 

Telenor må dø, de suger. Det må være noe av det teiteste jeg hører, det er vel de som har best dekning her i landet.

 

 

Det var nå min minnig da :yes:

Lenke til kommentar

Min personlige mening om hva Telenor står for når det gjelder dem som ISP er for grov til å legges inn her.

 

Men må si at at jeg har ikke vanskelig for å anbefale andre ISP'er over Telenor. Siden dag en har jeg vert plaget med dårlig hastighet. Har en 2048/256 linje som har vært altfor få timer vært som den skal være. Gleder meg som bare det til bindingen går og, og du kan være bra sikker jeg skifter så snart det er mulig.

 

Å klage til dem er greit nokk, samme svar hver gang:

"Vi takker for emailen og sender en service tekninker så snart det er en tilgjengelig".

 

Hvor mange ganger skal dem sende en service tekniker før dem inser at dem ikke klarer å gi den linjen som dem lover? :shrug:

Lenke til kommentar

Eneste problemet jeg har med telenor er at selskapet aldri burde blitt privatisert. Nå er det så mange underselskaper og tull at jeg får noia. Sleskaper som bestiller tjenester med seg selv, alt for å opprettholde kapitalflyten. Ikke nok med at de ble privatisert, men det samme ble linjene her i landet, og de behodt telenor! Det minste man kunne forvente var jo at linjene forble statlige!

Lenke til kommentar
Nah, Telenor har døgnåpen telefon-support. Denne supporten er blitt mye bedre, nesten bra :wow: I tillegg er linjen dønn stabil, og har god stabil ping på internettspill *grin* Jeg har nå NGT, på grunn av pris. Hadde jeg fått samme betingelsene hos Telenor ville jeg byttet tilbake. Det er blitt pop å hate Telenor.. Men når det gjelder fasttelefon er Telenor et sant hælvete, kjører opp fastavgiften jevnlig. Jeg har nå mer i fastavg. fra Telenor enn jeg har på samtaletid.

Enig med deg der... har telenor adsl linje og den er søren med god og stabil her også.... men service er de forsatt trege på.. men at alle maser om at telenor sug så er det bare fordi de ikke kan tenke seg det at telenor ikke alltid har skylden.. Noen ganger ja kanskje... men mange ganger er det forbrukerene som ikke gjør tingene riktig. Husk også det at ADSL er simpelt og utrolig lett ¨å konfiguere! så ikke klag så mye før du har sjekket mer om hvor du står i forhold til antall KM fra sentralen. jeg er 500 meter fra sentralen og får godt over det jeg egentlig burde ha hatt! :D Telenor er supre når det gjelder stabilitet. Har aldri opplevd en eneste nedetid på adsl linja mi...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke mye til overs for Telenor. Det har vært problemer med jevne mellomrom. Det startet med at signalet kom over en måned etter at jeg ble lovet det. Etter dette har det vært et par ganger forbindelsen har vært borte i dagevis, og jeg har også opplevd å bli tvunget over fra mitt 768/128 abbonement til et 1024/256 med sperre på bare 30GB. Jeg tror jeg ville vært mye mer fornøyd med de fleste andre leverandørene. Eneste positive jeg har å si er at fakturaene faktisk har stemt hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...