Roar Kneppen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Tett på en gammal fikenkaktus i 2 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Selv om jeg ikke har noe bilde ute akkurat nå, så må noen av de gode bilder på Bildekritikken kommenteres. (Det er vel det siden er ment for) Begge versjoner her er verd å studere. Fine detaljer og farger, dog med litt forskjellig fargetone fra V1 til V2. Hva som er best er nok en smakssak. Kaktus har faktisk mye å by på med tanke på uttrykk, farge m.m. Håper at du kommer flere bilder i kategorien hvor nye uttrykk/inntrykk presenteres. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Selv om jeg ikke har noe bilde ute akkurat nå, så må noen av de gode bilder på Bildekritikken kommenteres. (Det er vel det siden er ment for) Begge versjoner her er verd å studere. Fine detaljer og farger, dog med litt forskjellig fargetone fra V1 til V2. Hva som er best er nok en smakssak. Kaktus har faktisk mye å by på med tanke på uttrykk, farge m.m. Håper at du kommer flere bilder i kategorien hvor nye uttrykk/inntrykk presenteres. Vennlig hilsen Ragnar Hvis du er interessert i Kaktus så ta en titt i mappa "Jardin de Cactus, Lanzarote" på http://WWW.pbase.com/kneppen Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Selv om jeg ikke har noe bilde ute akkurat nå, så må noen av de gode bilder på Bildekritikken kommenteres. (Det er vel det siden er ment for) Begge versjoner her er verd å studere. Fine detaljer og farger, dog med litt forskjellig fargetone fra V1 til V2. Hva som er best er nok en smakssak. Kaktus har faktisk mye å by på med tanke på uttrykk, farge m.m. Håper at du kommer flere bilder i kategorien hvor nye uttrykk/inntrykk presenteres. Vennlig hilsen Ragnar Hvis du er interessert i Kaktus så ta en titt i mappa "Jardin de Cactus, Lanzarote"på http://WWW.pbase.com/kneppen Roar Ja der er det mye å ta av, både av kaktus og annet, og mye vi kan ha å vente på dette forum antar jeg. Interessant, kommer til å ta en titt med jevne mellomrom her. Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Skarpt og godt bilde som fremhever strukturen i en gammel kaktus - flotte farger Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Fargerikt og severdig....i beste Kneppen-stil Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg