Gå til innhold

Tett på en gammal fikenkaktus i 2 versjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg ikke har noe bilde ute akkurat nå, så må noen av de gode bilder på Bildekritikken kommenteres. (Det er vel det siden er ment for)

Begge versjoner her er verd å studere. Fine detaljer og farger, dog med litt forskjellig fargetone fra V1 til V2. Hva som er best er nok en smakssak. Kaktus har faktisk mye å by på med tanke på uttrykk, farge m.m.

Håper at du kommer flere bilder i kategorien hvor nye uttrykk/inntrykk presenteres.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke har noe bilde ute akkurat nå, så må noen av de gode bilder på Bildekritikken kommenteres. (Det er vel det siden er ment for)

Begge versjoner her er verd å studere. Fine detaljer og farger, dog med litt forskjellig fargetone fra V1 til V2. Hva som er best er nok en smakssak. Kaktus har faktisk mye å by på med tanke på uttrykk, farge m.m.

Håper at du kommer flere bilder i kategorien hvor nye uttrykk/inntrykk presenteres.

Vennlig hilsen Ragnar

Hvis du er interessert i Kaktus så ta en titt i mappa "Jardin de Cactus, Lanzarote"

http://WWW.pbase.com/kneppen

Roar

Lenke til kommentar

Vennlig hilsen Ragnar

Hvis du er interessert i Kaktus så ta en titt i mappa "Jardin de Cactus, Lanzarote"

http://WWW.pbase.com/kneppen

Roar

Ja der er det mye å ta av, både av kaktus og annet, og mye vi kan ha å vente på dette forum antar jeg. Interessant, kommer til å ta en titt med jevne mellomrom her.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...