viddis Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Barcode Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Supert nattbilde. Jeg tror jeg ville halvert himmelen sett mellom krana og øvre ramme. Men så er det den smaken og baken da. Roar 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Ser ut til å være et bra nattbilde, ja, men jeg ville hatt mere bygninger og speiling og mindre himmel. 1 Lenke til kommentar
viddis Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Supert nattbilde. Jeg tror jeg ville halvert himmelen sett mellom krana og øvre ramme. Men så er det den smaken og baken da. Roar Ja er nok enige med deg. litt minde himmel og litt mindre vann Vidar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Et fint nattbilde hvor lys fra bydelen reflekteres opp mot det lette skylaget og dermed skaper en ekstra dimensjon i bildet. Litt kutt oppe/nede er nevnt av andre. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Et meget flott og velkomponert nattbilde dette. Fine klare farger, god skarphet og en fin speiling i vannet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Liker at du har tatt bildet mens det ennå er litt blåfarge igjen på himmelen. Slike bilder blir ofte litt kjedelig hvis himmelen er helt svart. Blåfargen blir dessuten en fin kontrast til den gule gatebelysningen. Teknisk veldig bra, så det gjenstår bare små justeringer på komposisjonen. Er ikke så opptatt av regler vanligvis, men her ville 3-dels regelen passe perfekt. Istedet for å la horisonten dele bildet i to, kan du heller legge den enten i øvre eller nedre del av bildet. Bildet virker også bittelitt venstretungt, så aller først ville jeg rette opp horisonten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg