Gjest member-296438 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Lofoten, slik jeg ser det - Gutan på kaia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Det er nok bare min vane med å sjekke sider og hjørner som gjør at jeg blir litt skeptisk til nedre høyre hjørne uten å ha noe godt forbedringsforslag. Uansett er det jo gutan som er blikkfanget her. Ellers fine linjer og diagonaler. Roar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Absolutt et fortellende bilde. Viktig å ha med miljøet, men kunne likevel ønsket noe mer fokus på karan...også trilleår som bord da, det er originalt Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Et bilde verd en kommentar. Koselig "pausebilde" av karene på kaia. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hei, Pentaxen. Et koselig "hverdagsbilde", - spontant og "ekte", virker det som. En artig detalj er trillebåra som fungerer som spisebord, og dette bildet er så langt det beste i denne serien, synes jeg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Ett artig bilde av gutan som tar lunsjen ute i det fri. Kreativ løsning på bord Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg