rolfmm Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Greetings from Greece :-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 De to store mørke skyggene trekker lett så mye oppmerksomhet at øvre del av bild lett kommer litt i bakleksa. Hva med en V2 der du kutter på oversiden av dem og får et panoramaformat selv om bildet nok da blir kjedeligere? Ellers god beskjæring nede der fjæresteinene danner en trekant med diagonallinje mellom kortside og langside. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Fint natur og landskapsbilde fra Hellas. For å få fram landskapet i bakgrunn noe bedre tror jeg denne delen med fordel kan være litt mørkere, kanskje litt mer kontrast og litt mer oppskarping. Dette for å utjevne synsinntrykket mellom øvre og nedre del av bildet. Vet ikke hvorvidt du allerede har vurdert dette, men så er det iallfall nevnt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hei, Rolf Magne. Det er det turkisfargede vannet som tiltrekker seg størst oppmerksomhet på bildet, og det er kanskje det klare vannet som man husker best etter en tur til de greske øyer ! Dette bildet er så delikat at jeg får lyst til å undersøke muligheten for en snarlig tur til det østlige Middelhavet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Hei Roar og takk for feedback! Nu var det fantastiske sjöen med sine fargevariasjoner som på en måte var hovedmotivet Jeg har kuttet og postet en v2. Det blir et helt annet bilde, men ikke så dumt likevel. Skarpheten kunne dog värt bedre..... Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Hei Ragnar og takk for feedback! Hadde jeg hatt Lightroom på reise-PCen hadde jeg nok gitt bilde en omgang etterbehandling. Jeg har mulighet for beskjäring og litt annen etterbehandling, men ellers blir det rett fra kameraet ;-) Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Hei AlbertDet er sjöen her som er det fantastiske. Har aldri sett klarere vann enn her! Av og til ser det som båtene svever i lufta Her på öya er aldri noe problem å finne et sted å bo..... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hei Ragnar og takk for feedback! Hadde jeg hatt Lightroom på reise-PCen hadde jeg nok gitt bilde en omgang etterbehandling. Jeg har mulighet for beskjäring og litt annen etterbehandling, men ellers blir det rett fra kameraet ;-) Hei, ja da forstår jeg bedre. Blir spennende å se på dine bilder når du er vel tilbake og har muligheten til ønskelig etterbehandling. Skj Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hei Rolf Fint bilde Tenker vi må ha en tur til Tilos vi også Hilsen Rune Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 Hei Rune Takk for kommentaren. Her finns alltid husrom til noen til :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg