Gå til innhold

skjermkort. hvilket burde jeg kjøpe.

Fribbern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eneste som kan "konkurrere" mot dette er jo ATI radeon 8500, koster vel litt over 3000 på multicom.no nå... men dette går ut i fra smak og behag, vil du ha god 2d samt god 3d så gå for ATI, vil du har best performance i spill, så gå for g-force, men dette er ditt valg, din og din lommeboks =) hehe...

Housey

Lenke til kommentar

Ati 8500 er bra. Litt ekstra funksjoner og mulighet for 2 skjermer og tv. Veldig god 2d og visuell utforming på 3d. Ati satser på hvordan vise grafikken vakrest mulig om ikke den raskeste.

Så over til geforce kameratene.

Det du får mest ytelse for penga mener jeg er geforce 3 ti200. Veldig bra kort, god ytelse og bra i spill til under 2000.

Gå for dette i stedet for geforce 4 mx som er dårligere enn disse (slik jeg har forstått det).

Ellers blir jo sikkert denne greia flytta over til skjermkort og skjermer straks.

Lenke til kommentar

Radeon kan anbefales på det varmeste. Det er meget rask 3d, krystallklar 2d og jeg har ennå ikke oplevd noen form for crash eller driverproblemer. Masse funky ekstragreier er det også med; Smoothvision, Truform, Hydravision, Masse tilkoblingsmuligheter og så videre. Og det er MYE billigere enn de nyeste GF4 kortene, og billigere enn GF3 Ti500, som den knuser i alle nye tester!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...