Anonym234 Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Er det noen her som er jenter og som spiller q3 ? Eller noen som vet om noen jenter som gjør det ? Er ikke et "kontakt" forum det her, men jeg spør allikevel :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 ehmm...Quake 3 er ikke mitt felt men hvis du tilfeldigvis skulle spille Counter-Strike så er det en hel del jenter som gjør det. er jo en 100% jenteklan som heter Sisters of Terror som er rimelig "kjent"i Counter-Strike. skal se om jeg finner ut hvor de holder til på irc eller URL til sia deres... Lenke til kommentar
simes Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Ja. De er sikkert driit fine. eller... De er sikkert sånne nerde jenter. Ja. Counter Strike er bedre. Det er sant. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Utseendet er ikke alt, det er ikke engang det viktigste... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 galfisk har ett poeng ;D vel zimen, jeg må nokk skuffe deg, men de er ikke akkurat stygge nei. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 heh. jenter (counter-strike og quake 3) vel jeg må drømme! det er jo fett da! det må bare være det beste! Stå på jenter! :wink: Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Ja, jenter bør begynne å spille data de også. Jeg leste i "men's health" at jenter blir opphisset av å vinne i dataspill.. Det er ikke kødd engang. Det er litt tøft. Begynn å tape med vilje = skaffe damer. Det er fint. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2001 hehe lol zimen Lenke til kommentar
Beemer Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Klyp meg i Armen, folkens. Jeg må drømme, hadde aldri trodd dette. Har bare en ting å si: Stå på Stine, det er tøft av deg. Så vidt jeg veit er du den eneste jenta jeg har sett innlegg av her på forumet. Stå på, og få inn flere. Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 På tg var det to tre jenter rett ved der jeg satt som spillte UT :smile: Hun ene var skikkelig snæx, Så det finnes jenter som spiller FPS! Hurra! Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Erlig talt, er det ingen som har hørt om cornelia? Hu er ei "verdensberømt" quake3 dame... jeg har sett masse bilder av henne, hu er rimelig pen ass :smile: Det har blant annet vert utlyst "beat cornealia in q3" konkuranse på http://www.planetquake.com en gang. [ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2001-11-20 14:09 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Eg seier meg enig med Galfisk.. Utsende er ikkje alt.. Ikkje er det viktigaste heller.. Synst det er positivt at jenter/damer som har interesse for data...:wink: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 Dipso: jeg har aldri hørt om en som heter cornelia i q3 miljøet. men så er jeg kanskje ikke så inni det heller men :wink: kult å høre at dere syns det er tøfft at jenter spille dataspill :wink: Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Hmm......aldri sett denne diskusen før.....kul diskus...Anyways....jeg må bare få si det... Jeg HATER å spille MOT jenter som spiller FPS spill. DE ER SÅ FORDØMT GODE!!!....vel..kanskje ikke til å begynne med, men huff..la dama lese manualen, og henda går som trommstikker!.... Å se er å tro...og jeg har hatt den uheldige gleden av å se ei dame som gikk fra å ikke kunne noe FPS til å banke livskitten ut av meg og kompisene mine etter 4 timer med hardbarka Unreal Tournament!... Trikset ligger i at jenter greier å bruke begge hjernehalvdelene sammtidig....multitasking U know..(som i en amiga)..mens vi gutta ligner mer på en seig pentium XX prosessor...vi må dele inn prosessortid for hjernen for å passere hjernebarken....er det rart at det LÆGGER i FPS med oss gutter sammenligna med jentene..??...huff....jeg tenker ÅH NEI om jeg ser ei jente som spiller.... MEN!!!.....Der finnes en god side....Emulatorer...vi gutta kan kjempe som småsei mot makrellstimen for å emulere en jentes ferdigheter på dette området..og det går helt og holdent ut på BIPS (Brain impuls speeds)...Så jeg må konkludere med at jeg liker å spille sammen med jenter siden jeg lærer mye!..;o)).. JENTER RULEZ!!!!....WOOHOO!!!......Om det finnes noen jenter her som kunne tenke seg å UT-e litt sammen med meg...så send meg ei melding på ICQ 9664732.......og da mener jeg spilling...ikke noe forsøk på pickuplines...internet love is dead love.. So..for some blood girls...contact me... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 hihi nå går man en smule langt? ...men må si at det er kult at det begynner å komme damer inn i dataverdnen. Slik som det er nå så stikker damene av/begynner å prate om "jente-ting" med en gang jeg og kompisene kommer inn på noe som har det minste med data å gjøre. (samma reaksjon når vi begynner å diskutere musikk, eller biler (der må jeg si at jeg reagerer likt da hihi har ikke pei på biler) -hva driver egentli jenter med? (sånn uten om å være kos å søte og greie og snille ogsånt mener jeg :wink: ) -Dip Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Mye fornøyelig lesning her ja. Kjenner endel jenter som er småhekta på spill. Det er altfor få dessverre, helt enig. Men det kommer seg. =) Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Herr-e-gud (som jeg ikke tror på!) for en diskurs! Dette er jaggu et skikkelig erh...14isforum De datainteresserte damene jeg kjenner vier seg stort sett til IRC og har bredbåndslinjer hvis eneste purpose er å kunne sitte på IRC 24/7 og laste ned den siste Britney eller Bryan Adams-singel'n..(får vel fyre litt opp om fordommene når alt jeg skriver her..) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 DFN: hehe jaja.. tror nok det finnes endel andre jenter som ikke sitter på irc og laster ned spears osv.. hehe de er isåfall 14 år.. men du er kanskje rundt den alderen du oxo ? :wink: Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Når jeg har spilt Unreal Tournament på nettet, har jeg lagt merke til at mange av folka jeg har plaffa ned er "damefigurer". Om det er jenter eller folk som har det moro vet ikke jeg :smile: Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Quote: On 2001-11-20 16:36, Stine skrev:DFN: hehe jaja.. tror nok det finnes endel andre jenter som ikke sitter på irc og laster ned spears osv.. hehe de er isåfall 14 år.. men du er kanskje rundt den alderen du oxo ? :wink: Beklager å måtte skuffe deg, er nok noen år siden jeg var 14is..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå