Mixy Skrevet 17. april 2015 Rapporter Del Skrevet 17. april 2015 Hei! Nå skjønner jeg ingen ting.. Har slitt med et dab-adapter, Tiny Audio c3, som fungerer bare av og til. Idag fant jeg ut at det kun fungerer etter en kort kjøretur. Dette gjelder selv om adapterer har vært skrudd av under den turen. Adapterer har ikke strøm når det ikke er tenning på bilen. Når bilen er kald lager det masse sprakelyder over radiosignalene Noen tips? Lenke til kommentar
avo Skrevet 20. april 2015 Rapporter Del Skrevet 20. april 2015 Mest naturlig å tro at det ikke er adapteret, men noe i bilen som bruker strøm (når bilen er kald) som skaper støy. Har selv en dårlig mobillader, som slår ut DAB om jeg plugger den inn. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Jeg har en mobillader i bilen, men den er koblet til samme uttak (bak dashboardet, så det er ikke bare å koble fra). Jeg prøvde derimot å bruke ekstern strøm til DAB-adapteret, og det ble samme resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå