Alexlinga Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hva gjør jeg? Kondens på hele undersiden av bakluken og inn under hjørnene. Blir mere og mere, mugg lukter det, det er sprekk i venstre baklykt og hull i høyre baklykt, om det har så mye og si på akkuratt det vet jeg ikke.. Vil høre et svar fra en som har hatt problemet, ikke en som er bedre viter som skal bare be meg ta ut hele interiøret bak. Det er jeg fult klar over er mulig. Takk. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Kanskje du har en hjulbrønn eller innerskjerm som lekker. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Muligens, jeg får se om jeg får ut litt tepper osv, har sub og alt baki der, drit og ta det ut Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 ... Vil høre et svar fra en som har hatt problemet, ikke en som er bedre viter som skal bare be meg ta ut hele interiøret bak.... Hva hjelper det med en som har hatt problemet? Problemet er fuktighet, men årsaken kan være så mangt. Du må finne ut hvor fuktigheten kommer fra. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Pointet er at jeg kan gå ut ifra hva DEMS problem var, MULIGENS jeg har samme problem som dem? Skader jo ikke og tenke litt.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Sjekk drenering i hjulbrønn begge sider. Du kan også borre ett bittelite hull under i hver lykt, da renner vannet ut der istedet for inn i bilen. Er ofte rusthull mellom bagasjerom og innerskjermen, så det kan være greit å sjekke. Det er en dreneringsslange på hver side under bakluka, mot bakruta liksom. Disse kan du prøve å blåse opp med trykkluft, de er nesten alltid tette hvis det er lenge siden det har blitt gjort. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hvis du har hull/sprekk i lyktene, så er det en forklaring på hvordan vannet kommer inn. Begynn med å tette lyktene og sett bilen en plass der den kan tørke opp med bakluken åpen. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Takker, for svar. Bagasjeluken har vært åpen i heledag, men har ikke hatt tid til og se på det. Bytta hele eksosanlegget på bilen og brukt lang tid pga den har verken stått på jekk og har hatt lite verktøy. Om det er fint vær i morgen skal jeg se på det. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Det er en en svakhet på 740 sedan som gjør at nesten alle baklykter som har fått noen år på seg tar inn vann. Når det blir nok vann inn i lykta så renner det videre inn i bagasjen. Derfor anbefaler jeg å heller borre ett lite hull i hver av de nederste "legoklossene" i lykta, så vannet renner ut istedet. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Renner ikke vann inn lyktene, er ikke noe fukt inni lyktene nå.. har sjekka, kun litt på glasset etter som jeg spylte bilen, da gikk det rett inn i sprekken Det er ikke fukt i nærheten av lyktene heller.. så mistenker ikke de lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå