Karl Erik Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 NYC Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Kreativ og stilig variant av NYC. Likte skarpheten du har her og s/hv varianten. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Alltid en avveining hvorvidt man skal la forgrunnen eller bakgrunnen få fokuset i bilder som dette. Jeg ville nok foretrukket å ha bygningene skarpe og forgrunnen uskarpe. men så er det den smaken og baken da. Liker konseptet og spesielt at du har gjort det i svarthvit. Men uansett det ene eller det andre så ville jeg kutta vekk disse lyse fragmentene som stikker opp fra nedre ramme for de stjeler fort hele oppmerksomheten fra resten av bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Kreativ og stilig variant av NYC. Likte skarpheten du har her og s/hv varianten. Takk for det, Pentaxen! Glad du likte det. Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Alltid en avveining hvorvidt man skal la forgrunnen eller bakgrunnen få fokuset i bilder som dette. Jeg ville nok foretrukket å ha bygningene skarpe og forgrunnen uskarpe. men så er det den smaken og baken da. Liker konseptet og spesielt at du har gjort det i svarthvit. Men uansett det ene eller det andre så ville jeg kutta vekk disse lyse fragmentene som stikker opp fra nedre ramme for de stjeler fort hele oppmerksomheten fra resten av bildet. Roar Takk for konstruktiv kritikk, Roar. Ser at forgrunnen ikke burde vært med. Trodde det ville se mer "autentisk" ut, men det skaper bare forvirring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg