GrinderX9 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hallo mine kjære brødre og søstre! Jeg ble nettopp ferdig med "story moden" i Bioshock Infinite, og jeg er veldig fornøyd med slutten. Jeg har spilt MANGE typer spill, fra WoW til CoD til Civilization. Men fortellingen i Bioshock slår alle disse spillene lett. Er det bare jeg som syns at fortellingen til Bioshock er "uslåelig"? Utrolig spennende verden og atmosfære, det har Infinite helt klart. Er litt usikker på om du mente tidenes beste spill all over eller det spillet med tidenes beste historie. Da sistnevnte ikke nødvendigvis er det første. Men Infinite er dessverre ingen av delene i mine øyne, selv om historien er sterk. Gameplayet som er svært begrenset og til tider kjedelig, gjør at dette spillet er langt ned på min liste. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hallo mine kjære brødre og søstre! Jeg ble nettopp ferdig med "story moden" i Bioshock Infinite, og jeg er veldig fornøyd med slutten. Jeg har spilt MANGE typer spill, fra WoW til CoD til Civilization. Men fortellingen i Bioshock slår alle disse spillene lett. Er det bare jeg som syns at fortellingen til Bioshock er "uslåelig"? Utrolig spennende verden og atmosfære, det har Infinite helt klart. Er litt usikker på om du mente tidenes beste spill all over eller det spillet med tidenes beste historie. Da sistnevnte ikke nødvendigvis er det første. Men Infinite er dessverre ingen av delene i mine øyne, selv om historien er sterk. Gameplayet som er svært begrenset og til tider kjedelig, gjør at dette spillet er langt ned på min liste. Er igrunn ganske enig. Jeg synes historien er fengende fra start, detter sammen i midtpartiene som blir alt for langdryge, og deretter tar det seg opp mot slutten. Det er synd skytescener tar så stor plass i spillet, da dette ikke er spesielt godt utført. Kunne vært mye mer interessant bruk av powers for eksempel. Jeg hører mange skryter av Burial at Sea 1 og 2, som har større historiefokus og mindre skytefokus, men jeg har dessverre ikke fått testet dem selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå