Rolf Kristensen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Tilbake til naturen 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Og den bjørka var solid også ! Under krigen var jo vedknott drivstoffmiddel, men dette er vel litt for optimistisk ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Just perfect !! Congrats ! Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Har hørt om rusk i forgasseren men ikke bjørk i panseret. denne bjørken forteller vel ganske mye om hvor lenge denne bilen har stått stille. Stilig bilde! Geir R. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Har nok stått der ei stønn denna, ja. Kan ikke huske jeg så denne, men jeg har sikkert ikke fått med meg alt. Får meg til å tenke på en eller annen amerikansk film der det kommer et stygt vesen ut av kjeften på et annet stygt vesen. Slett ikke sikker da jeg ike har prøvd, men er litt inne på tanken av et kutt rett på innsiden av de to trærne - eller kanskje er det tre av dem ute til venstre. Da vil bildekant skjære inne i neste bil hvilket kanskje gir en bedre virkning. men det må prøves først for å se hva som skjer med bildet da. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hei, Rolf. Ja, naturen fortærer sakte, men sikkert det vi mennesker har skapt ! Bjørka har fått "godt tak" på panseret, og vil klemme og vri det under veksten ! Komposisjon og utsnitt er bra, og fargene er behagelige ! Jeg håper du "varter opp med" flere bilder fra Båstnäs, Rolf M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Mange hjertelige takk til dere alle og en hver for hyggelige kommentarer og gode tips om beskjæring. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg