Eskil87 Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Takk for at du tok deg tiden til å skrive et såpass utfyllende svar Tok å fylte ut det skjemaet og sendte avgårde til Deal. Får vente å se om de endrer tonen, ellers får jeg ta saken videre med forbrukerrådet. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hvor mye betalte du for disken? SSD har jo blitt billigere de siste årene, så kanskje du kan få en like grei "disk"/enhet for 60% av opprinnelig pris. Lenke til kommentar
Edward Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Såvidt jeg husker er det to vanlige måter å regne erstatningsbeløp på: 1. Fullt pålydende beløp 2. Korrigert beløp: selger trekker for bruk, men må legge til renter. Hvis selger insisterer på å trekke for bruk, insisterer du på at de skal betale deg morarente fra kjøpstidspunktet. På 2 år blir det litt under 20 % av kjøpssummen. Synes dette lukter litt svidd. En selger som vet at han kan nedskrive verdien av gjenstanden over forventet levetid, vet også at han skal betale morarente, etter min mening. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Har nå hatt noen returer oppigjennom årene og aldri vært borti detta. Får man ikke identisk vare, får man noe tilsvarende eller hele kjøpesummen. Rævva service kaller jeg detta. Nodeal.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå