Joachim_F Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Kartverket lanserer Minecraft-versjon av Norge.Kjenner du igjen Hardangervidda? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 og kanskje bygge hus der du bor i virkeligheten. Why???? 1 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 og kanskje bygge hus der du bor i virkeligheten.Why???? Fordi det er det Minecraft går ut på? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 og kanskje bygge hus der du bor i virkeligheten.Why????Fordi det er det Minecraft går ut på? Du kan bo i en grotte, du kan bo på og i et fjell, du kan i ett luftslott. Men nei, jeg vil bo i suburben i Norge på 100 kvm hvor jeg bor i virkeligheten. 2 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Du kan bo i en grotte, du kan bo på og i et fjell, du kan i ett luftslott. Men nei, jeg vil bo i suburben i Norge på 100 kvm hvor jeg bor i virkeligheten. Det finnes kanskje de som har et litt annet forhold til hjemstedet sitt, da. 3 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 og kanskje bygge hus der du bor i virkeligheten. Det vil si at en blokk i spillet tilsvarer 500 meter i virkeligheten. Jamen heimplassen min er jo berre ein blokk stor... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Når kan vi få ålesund minecraft? Jeg kjenner ikke dette igjen, bare en masse kuber snø Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Du kan bo i en grotte, du kan bo på og i et fjell, du kan i ett luftslott. Men nei, jeg vil bo i suburben i Norge på 100 kvm hvor jeg bor i virkeligheten. Tenk utenfor vanilla Minecraft, hva med å industrialisere plassen der du bor? Sette opp en fancy atomreaktor, grave ut norsk fjell i jakten på uran, kobber, tinn og jern. Dessverre er målestokken på disse kartdataene alt for dårlig, 1-1 hadde vært bedre og deretter plukke store regioner slik som Danmark. Jeg vil gjerne gå berserk på hjemplassen med industrielt maskineri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg