TheNarsissist Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hei, er det noen som går finans på BI her? Går økad, men vurderer å bytte over til finans etter sommeren. Synes fagene virker mer interessante og liker finans bedre enn standardkost og regnskap Planen er å studere juss etter bacheloren (tar opp fag parallelt med BI) og tror kanskje finansfagene kan være mer praktiske dersom jeg ønsker å satse på forretningsjuss. Lenke til kommentar
Zafford Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Blir ikke det veldig tungvint? BØK1 og 2 blir bytter ut med bedriftsøkonomisk analyse og finans, mens engelsk er 1. semester istedenfor 3. semester (måtte jo hatt det uansett da). Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. april 2015 Forfatter Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Bedriftsøkonomisk analyse og finans er jo ikke før høsten av? Finans har også bøk 1 og 2 første året. Stemmer at de har engelsk isteden, men verste som skjer er at jeg må ofre et av valgfagene mine for det. Får mer informasjon i morgen tenker jeg (Sendte mail på fredag kveld), men var ikke noe problem ifølge bachelor administrasjonen. Endret 19. april 2015 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Med tanke på at jeg bytta fra IM til økad etter et helt år uten problemer, tviler jeg på at det blir særlig problematisk å bytte fra økad til finans:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå