olavrb Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 NEI, dette er feil. Microsoft har ingått avtale med Cyanogen, IKKE CyanogenMod. To vidt forskjellige selskaper. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 NEI, dette er feil. Microsoft har ingått avtale med Cyanogen, IKKE CyanogenMod. To vidt forskjellige selskaper. Vidt forskjellige ... kan du utdype det litt? Jeg trodde Cyanogen Inc var selskapet bak både Cyanogen OS & CyanogenMod, og de to sistnevnte er for ordens skyld ikke selskaper, men produkter. Og CyanogenMod er versjonen som utvikles i takt med utvikler samfunnet, mens Cyanogen OS var en versjon som kommer med kommersielle produktene, som OnePlus sine terminaler. Lenke til kommentar
Arndan Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Folkens.. Dette gjelder Cyanogen OS aka CM12S, ikke CyanogenMod! så lenge du ikke har en OnePlus One eller YU Yureka så gjelder det ikke deg! Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 NEI, dette er feil. Microsoft har ingått avtale med Cyanogen, IKKE CyanogenMod. To vidt forskjellige selskaper. Vidt forskjellige ... kan du utdype det litt? Jeg trodde Cyanogen Inc var selskapet bak både Cyanogen OS & CyanogenMod, og de to sistnevnte er for ordens skyld ikke selskaper, men produkter. Og CyanogenMod er versjonen som utvikles i takt med utvikler samfunnet, mens Cyanogen OS var en versjon som kommer med kommersielle produktene, som OnePlus sine terminaler. Cyanogen - Kommersielt CyanogenMod - Open source, community driven Ser at jeg ordla meg litt feil. Selskap var kanskej ikke ordet. Men mener fortsatt at de er to vidt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg