Øystein.F. Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Dukkar opp i butikkhyllene saman med Flower og Fl0w.Magiske Journey lanserast på PlayStation 4 til sommaren Lenke til kommentar
Utox85 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Herlig! Fortsetter det slik er det snart ikke vits å abonnere på PlaystationNow når den kommer til landet (Om du vil spille ps3 spill) Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Nei. Vil heller ha nye spill enn å spille opp igjen gamle spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Er to spill som så mange som mulig burde få spilt det der. Så er kjempe bra at det kommer til PS4. Spesielt nå som så mange har hoppet ifra Xbox og over til Playstation. Selv blir jeg garantert å spille Journey på nytt da det er et mesterverk. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Nei. Vil heller ha nye spill enn å spille opp igjen gamle spill. Nei. Vil heller ha nye spill enn å spille opp igjen gamle spill. Heldigvis er det ikke du som tar den avgjørelsen. Faktum er at det vil selge, og det er win-win for Sony og returnerende/nye kunder. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Nei. Vil heller ha nye spill enn å spille opp igjen gamle spill. Nei. Vil heller ha nye spill enn å spille opp igjen gamle spill. Heldigvis er det ikke du som tar den avgjørelsen. Faktum er at det vil selge, og det er win-win for Sony og returnerende/nye kunder. Forstår godt at Sony gjør dette siden de sliter økonomisk, men jeg har slutta å kjøpe opp igjen spill jeg allerede eier. Men for all del må Sony gjerne melke videre det samme produktet. Lenke til kommentar
xyz01 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Nei. Vil heller ha nye spill enn å spille opp igjen gamle spill. Nei. Vil heller ha nye spill enn å spille opp igjen gamle spill. Heldigvis er det ikke du som tar den avgjørelsen. Faktum er at det vil selge, og det er win-win for Sony og returnerende/nye kunder. Forstår godt at Sony gjør dette siden de sliter økonomisk, men jeg har slutta å kjøpe opp igjen spill jeg allerede eier. Men for all del må Sony gjerne melke videre det samme produktet. På de andre titlene fra samme selskap (flower, fl0w) har Sony slått på cross buy slik at vi som allerede hadde spillene på PS3, fikk dem gratis på PS4. 2 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Nei. Vil heller ha nye spill enn å spille opp igjen gamle spill. Nei. Vil heller ha nye spill enn å spille opp igjen gamle spill. Heldigvis er det ikke du som tar den avgjørelsen. Faktum er at det vil selge, og det er win-win for Sony og returnerende/nye kunder. Forstår godt at Sony gjør dette siden de sliter økonomisk, men jeg har slutta å kjøpe opp igjen spill jeg allerede eier. Men for all del må Sony gjerne melke videre det samme produktet. Som XYZ01 er inne på - eiere av Journey på ps3 får spillet gratis på ps4. Så du kan ikke kalle det melking. Alt innholdet er lagd på forhånd, så det går ikke bort fulle dev-team til å portere spillene. Edit: Skal ikke spekulere i om du har noe agenda, men du tegner et unødvendig svart bilde av situasjonen. Ta heller å utforsk noen spill du er skeptisk til. Playstation har mange av disse. Du kjenner dem igjen ved at de ikke er "AAA", FPS'er, action-spill eller "franchiser". Endret 19. april 2015 av K2D 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Kjøpes på flekken. Spiller det igjen for fjerde gang i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå