Gå til innhold

Hvilken laptop er den vakreste ?


sonic boy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere har ikke sans for berbare. :lol:

 

Det er bare et merke som eier på design og det er : ALIENWARE

 

a51m_new_bottom_green.jpg

 

http://www.alienware.com/Images/system_pag...ottom_green.jpg

Yeah right, hvis du vil ha en Ford Sierra med all mulig styling og en ekstremt stygg, matt skrikende farge bare for å få oppmerksomhet så er nok AlienWare veien å gå.

 

AlienWare ser nok ut som en feit ku ved siden av PowerBooken.

Lenke til kommentar
Spørsmålet er enkelt: Hvilken laptop synes du er den vakreste?

 

(jeg for min del synes mac-pbG4-15" er den peneste, men jeg kan ikke ha mac, så det er dessverre ikke en mulighet for meg)

Jeg må for å være helt ærlig si at IBM T40(p) er ganske lekker å se på :) Gammelmodig, kanskje, men det er faktisk en pen maskin hvis du gir den litt mer tid enn bare ett øyekast... (For de som lurer - jeg er også av den sorten som foretrekker designet til NAD på HIFI-utstyr ;-)

 

Ellers skal det jo sies at Apple PowerBook er rålekker den også!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Apple powerbook, uten tvil.

 

Har en selv, og må bare si at designet er helt rått, og ikke glem backlight keyboardet som slår seg på automatisk når det blir mørkt.  :cool:

Kvalitet foran kvantitet. What you see is (not) what you get.

 

Men, om 3 år eller noe, når G4 powerbooken har sunket vanvittig i pris, skal jeg vurdere å kjøpe en bare for designet.

Lenke til kommentar
Her er et par linker til som er bra.

Syntes Apple PowerBook er helt ordinær. og når det gjelder rå kraft er Voodoo eller hypersonic eller mange andre laptoper overlegne på kraft en del tyngere ja.

 

Voodoo

https://www.voodoopc.com/systems/m700.aspx

hypersonic

http://www.hypersonic-pc.com/2001/systems-mobile.htm

:lol: Det der ser jo ut som vanlige Whitebox maskiner som er spraylakkert.

Lenke til kommentar
Apple powerbook, uten tvil.

 

Har en selv, og må bare si at designet er helt rått, og ikke glem backlight keyboardet som slår seg på automatisk når det blir mørkt.  :cool:

Kvalitet foran kvantitet. What you see is (not) what you get.

 

Men, om 3 år eller noe, når G4 powerbooken har sunket vanvittig i pris, skal jeg vurdere å kjøpe en bare for designet.

Jeg har den nye powerbook'en , og hvis det er kvalitet du er ute etter, så kan jeg bare si at den føles solid som en stein.

Hvordan kan du si at "what you see is (not) what you get"?

 

Har du den nye powerbook'en, eller har du i det hele tatt prøvd den nye Aluminium pb'en?

Har lest en post her tidligere om at en var misfornøyd med tastauret eller noe, vel han fikk pengene tilbake pga. at det var feilvare.

Jeg har ingen problemer med min, og har faktisk fått mange kommentarer om at den føles så solid bygd, og at det virker som at den tåler en støyt, og ikke minst at tastaturet er meget bra, det lager ikke en lyd når du skriver, slik at man slipper å forstyrre andre hvor det er stille.

Når det er snakk om kvaliteten på min pb, så vil jeg gi den en 6'er, ut av 6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...