SturlaThuØ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hva anbefales av harddsik på merkedet? Trenger en som er både billig og bra! Hjelp! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Du gjør det enkelt for deg selv.. snok litt rundt på fex komplett.no, psdata.no. og finn den 7200 rpm disken som gir deg mest for pengene (såfremt du ikke skal ha scsi), anbefaler deg å velge disk med 8 mb cache da de har bedre ytelse enn disker med 2 mb cache.. litt avhengig av hvor mye du har å rutte med. så vil nok en disk på rundt en 180/200 Gib gi deg mest pr gigabyte. med tanke på merke, fines det nok å velge imellom.. Ibm er ofte billigere enn de andre merkene, men jeg personlig har ikke turt å kjøpe meg en ibm disk, da de tidligere hadde mye problemer med diskene sine.. seagate går for å ha de mest stillegående, men også ørlite grann dyrere (et par 100-lapper) jeg for min del har stort sett valgt WD (western digital) disker. da de ligger ok til å pris-stigen, samt at jeg opplever de som relativt stillegående.. Finnes sikkert 10 sider til man kan skrive om men orker ikke å skrive mer.. Så snok litt rundt på web-shopper. så finner du nok ut av det, og evt kom tilbake med spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå