Joachim_F Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Gjensyn med gamle helter.Se den nye Star Wars-traileren Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 The Force Awakens regisseres av J.J. Abrams, som blant annet har regissert Star Trek og Star Trek: Into Darkness. Ifølge hans tidligere uttalelser skal den nye filmen føles som en forlengelse av de tre klassiske Star Trek-filmene. Aaaargh! The pain! 2 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 The Force Awakens regisseres av J.J. Abrams, som blant annet har regissert Star Trek og Star Trek: Into Darkness. Ifølge hans tidligere uttalelser skal den nye filmen føles som en forlengelse av de tre klassiske Star Trek-filmene. Aaaargh! The pain! Khaaaaaaaan! Ooops, vi gikk visst litt i surr blant alle stjerne-titlene Skrivefeilen er fikset nå! - Niklas Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Gleder meg, jeg likte de 3 forfølger filmene Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Må si jeg synes det jeg har sett så langt har vært litt meh og skepsis-utløsende. Ting som titter på skrått frem rundt et hjørne lukter comic relief, og det har SW-universet allerede plenty av. Hadde i grunnen håpet på en "dark reboot" av franchisen, men det virker ikke som det er noe slikt vi har i vente. Temaet er dog alltid egnet til å lokke frem en tåre i øyekroken. Terningkast fire. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 random spørsmål. Hvilke rettighter solgte Lucas til Disney og hvilke har han evt. beholdt? F.eks har han fortsatt rettighetene til Star Wars merchandise(collectibles, leker osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg