OlaHaldor Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Noen andre som har vært borti dette ? Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 det er ikke slikt hos meg. jeg var på samme flyplass i går. jeg hadde ikke råd til og kjøpe flyplassen jeg heller Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Har etterhvert sett at lignende ting dukker opp andre steder. Det virker vilkårlig hvor og når så og si. Mulig det er en bivirkning av SLI, eller SLI og tre skjermer. Inntil annet er bevist er jeg fornøyd dersom det er forklaringen - for da skjønner jeg i det minste hvorfor. Mindre fornøyd med at det faktisk skjer naturligvis. Endret 17. april 2015 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Virker som det er noe med grafikkortet. Driver evt. noe SLI-problematikk virker mest sannsynlig. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 jeg kan nevne at jeg har asus gtx 770 2gb directcu ii oc, og kjører gta v med originale innstilinger. jeg tror ikke det er noe vits og justere høyere grafikk innstilinger med det grafikk kortet mitt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Har hatt lignende i andre spill. Måtte bytte grafikkort. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Har du dette problemet kun i GTA 5? For om problemet vedvarer så er det sjeldent et godt tegn. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Aldri hatt noe lignende i andre spill. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Prøver nå med SLI og èn skjerm. Ikke opplevd problemet ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå