Hanojr Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Har et hjul som går inni bremsen hver gang jeg trår. Har prøvd å justere eikene og det skal være normalt.. Hjulet vingler frem og tilbake i det tråkket går rundt. Noen som vet hva dette kan føre til for noe? Takk for svar på forhånd .. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det skal gå an å justere dette med å stramme den/de eikene som er på motsatt side av punktet der det subber inntil. Men dette forutsetter jo at alle eikene er iorden. Jeg justerte som en gal uten å få det til, da jeg oppdaget en av eikene som var røket helt inne ved navet. En grei måte å finne ut om noen er røket er å 'spille' på de som en gitarstreng. Da hører du fort om den er stram eller løs! Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 okei, skal se om det kan hjelpe. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
johome Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Er det snakk om V bremser ? Isåfall tipper jeg på at felgen er gåen. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Ikke v brems, og felgen virker grei. Lenke til kommentar
johome Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Tror du bør finne frem en 5 mm umbraco nøkkel og justere litt. Løsne skruene som vist i de røde pilene Bevege fram og tilbake ( gule piler) Følge med på bremseskiva ( grønn pil) Endret 17. april 2015 av johome Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 ja, kan være det som er feil.. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå