V. Haugen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Se de aller første klippene fra superheltfilmen alle venter på.Den første «Batman v. Superman»-traileren er lekket på nett Lenke til kommentar
Andante79 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor de må ødelegge Supermann og Batman ved å blande dem sammen, og gjøre Supermann slem. Det er en tullete story og ødelegger begge universene. 4 Lenke til kommentar
Andante79 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor de må ødelegge Supermann og Batman ved å blande dem sammen, og gjøre Supermann slem. Det er en tullete story og ødelegger begge universene. superman Lenke til kommentar
ZeronZeth Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor de må ødelegge Supermann og Batman ved å blande dem sammen, og gjøre Supermann slem. Det er en tullete story og ødelegger begge universene. Om de ødelegge de eller ikke, må vi vel vente med til filmen er ute for å dømme. I DC universe så møtes Batman og Superman mange ganger, på både vondt og godt. Dette er Zack Snyders fortelling basert på DC Universet, og står seperat fra andre fortellinger som har blitt filmatisert med unntaket i Man of Steel. Som er den første del av Zacks fortellingen. Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor de må ødelegge Supermann og Batman ved å blande dem sammen, og gjøre Supermann slem. Det er en tullete story og ødelegger begge universene. Blande de sammen? De har jo alltid vært sammen. De er jo med i justice league. DC-Comics motstykke til Marvel's Avengers. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Siden man uansett svelger alt av superheltfilmer (uansett hvor dårlige de kan være) skal denne selvsagt også sees. Kanskje like greit de ikke gikk for denne storyen: 3 Lenke til kommentar
nicolai.olsen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Er dette en Batman film med Superman i eller en Superman film med Batman i? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor de må ødelegge Supermann og Batman ved å blande dem sammen, og gjøre Supermann slem. Det er en tullete story og ødelegger begge universene. Antakelig fordi det er en tradisjon med denne type idiotisk historiefortelling i amerikanske superhelttegneserier. AtW Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Så et par tragiske lyskastere(batman eyes), og en robot stemme. Vet at det er Ben "theherokiller"... skeptisk Lenke til kommentar
Crusis Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Jaja, vet jo hvordan den filmen vil ende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg