JoKr Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Anyway. Du er ikke "ungdom" nei? Vel. Jeg er 27. Topper du den? Jaja, jeg er sterkere en din far også. Men la oss nå ikke sette slike trivialiter forann det som er viktig. Såg nyhetene på TV2 nå nettopp. Rådhuset skal bygge røykerom for 800.000kroner. Skal jeg ikke legge meg oppi det heller? De fortjener det sikkert. Sjefen sjøl på rådhuset hadde installert en luftrenser for 25.000 for at han sko sleppa å gå ut når han røykte. Unnskyld meg, men dere har sikkert hørt uttryket å skyte seg selv i foten? Dette er en annen type politiker jakt, det er ikke partier som skal henges ut, dette er enkelt individ. Mangel på godt sunt norskt bondevett er byttet ut med en holdning som ikke ligner grisen. Sparken skulle dere fått. Synd jeg ikke kan stryke kanditater på listene lengre. SERENITY NOW! SERENITY NOW! Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Røykeloven er noe forbasket tull, en kamel som Høyre dessverre har vært nødt til å svelge for å tilfredsstille helsefanatikerne i KrF. Det er bra at våre statsråder tar ansvar og røyklegger kontorene sine. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Dette er en annen type politiker jakt, det er ikke partier som skal henges ut, dette er enkelt individ. Ja, så du mener da det er fornuftig å velge å beholde hver enkelt politiker basert på popularitet? Og du bekymrer deg ikke for dalende gjennomsnittsiq i den representative befolkningen ved den slags valg? Arnold Schwartzenegger, sier det deg noe? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Arnold Schwartzenegger, sier det deg noe? Kult du skulle nevne ham, hadde glemt det helt i et svakt øyeblikk. Er ikke så mye å si om den saken, egentlig. Han er en ganske moderat republikaner, selv om en demokrat hadde vært å foretrekke. Uansett er det tragisk. Når han sa "I'll be back" tror jeg neppe noen såg det som i skikkelse av en betydningsfull person. Det er tross alt 35mill mennekser i California og har verdens 3 største økonomi (mente det var noe slikt). Forskjellen mellom fantasi og virkelighet er at virkeligheten ofte er mer skremmende. Uansett. Røyk meg her eller der. Dobbeltmoral! Syrer gjennom alt og alle. Meg og sikkert, bare gi meg en god egositisk grunn. Jeg er syns det er på høy tid å drive litt heksejakt. Det var enkelt når Dåvøy og Haugland snakket i vei om dataspill og andre ting de ikke hadde peiling på, da var de liksom naturlige mål for en ung generasjon. Nå må en være litt mer nyansert for å finne et hykler alle godtar. Trodde for eksempel at det kun var mora til Erna som ville ta henne i forsvar, ikke noen i dette forumet. Nei hu Erna er bare fjellberget, vi må finne toppen! Doobeltmoral kan i de fleste tilfeller kun knyttes opp til enkelt individ, med unntak av kristne, de pleier å være ganske flyktige hele gjengen. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 for eksempel at det kun var mora til Erna som ville ta henne i forsvar, ikke noen i dette forumet. Nei hu Erna er bare fjellberget, vi må finne toppen! Vær så snill, spar oss for usmakelige fedmevitser! Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Syns kanskje ikke at jeg klarte å holde samme koken på videre innlegg som jeg mente å begynne med, var tent av en liten glød (les: forkastelighet). Det å bruke sarkasme og latterligjøring fører ofte til at noe blir lettere å se/lese, understreker kanskje poeng på en litt skarpere måte. Blir på sett og vis som å skrive karikatur. Et par folk har til nå har påpekt mine fedme kommentarer på Erna. Selv om i mitt første innlegg syns jeg det var ok, når du hiver ut en slik kommentar ber du nesten om at noen skal trekke paralleller. Ellers ble den siste skrevet litt mer i personkritikk, ikke som et poeng på noe som helst. Uttrag fra VG : Statsrådene Victor D. Norman, Erna Solberg og Kristin Clemet trosser totalforbudet mot å røyke på kontorene i Regjeringskvartalet. Uttrag slutt. Hvilket unntagelse finnes i ordet "totalforbud"? Vi bruker tid å ressurser for å ha stortingspolitkere til å lage ting bedre for oss. Det har også blitt påpekt at det er mye som gjøres som stortingspolitiker. Det er jo bra at de priotierer tiden må å gjennomføre ting de gir blank F i, samtidig som at en får strengere straff for å snyte på skatten i forhold til voldekt. Det skal ha prevantiv virkning heter det, for det er større sannsynlighet at noen snyter på skatten enn noen blir en voldektsmann. Javel, men det hindrer jo ikke saken at seksual forbrytere kan få 15års fengsel og straffen på skattesnyteri kan være på samme nivå. Er det KRF som er redd at det ikke skal være nok prester igjen i kirka etter et sånn endring av straffelovgivningen. "En skal være forsiktig med å framstille en religion ut fra dens verste sider." -Gunnar Stålsett Stemmer det Gunnar, skjer det noe jævlig med deg eller din neste er det bare å snu det andre kinnet til. Beklager at jeg hang meg opp i Erna som bryter loven, jeg skulle jo bare sett forståelses fullt på henne. Det er tross alt SYV etasjer ned. Ganske langt det faktisk. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg mener at det er 4 heiser i det bygget Erna sitter i. Kan ikke skjønne at hun klager over at hun sitter 7. etg. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Jeg mener at det er 4 heiser i det bygget Erna sitter i. Kan ikke skjønne at hun klager over at hun sitter 7. etg. Hvis dette er tilfellet så er det en ganske nyttig opplysning. Takk. Hun sitter i 4etg og deretter på sin høye hest, det det blir 7.etg tror jeg stemmer ganske bra. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 JoKr: Jeg er ikke helt sikker på hva du mener. Jeg har ikke nevnt 4. etg. Det jeg sier er at det er 4 heiser i det bygget Erna jobber, og alle heisene når alle etasjene. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 @Lee: Ikke rart du blir forvirra, ble ganske forvirra sjøl når jeg leste over svaret mitt igjen. Det begynner å bli litt en-sidig vinkling kanskje, jeg ser bare ting som jeg vil og da blir det sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå