akelbo Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ny «Timewalker»-funksjon gjør gamle gruppeområder vanskelige igjen.Besøk gamle jaktmarker i neste World of Warcraft-oppdatering Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Haha, har vel innsett at nåværende innhold ikke er i nærheten av å være på samme nivå som det gamle. Lenke til kommentar
TQT Hagenissen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Haha, har vel innsett at nåværende innhold ikke er i nærheten av å være på samme nivå som det gamle. du har vel 10/10 mythic sånn som alle andre som klager antar jeg. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Tror Wow begynner og se hvor bra FF 14 er, halvparten av oppdatering deres siden Wod kommer rett fra A Realm Reborn. Endret 17. april 2015 av Realzi Lenke til kommentar
Puro Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 De burde lære av andre spill, skalerende instances hvor man kan velge vanskelighetsgrad(1-10 eller 1-50 eller hva man vil) og dermed sikre at content blir utnyttet lengst mulig og spillet ikke føles ut som det er i pause-modus mellom siste boss i en expansion og til neste expansion feks. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Tror Wow begynner og se hvor bra FF 14 er, halvparten av oppdatering deres siden Wod kommer rett fra A Realm Reborn. Dette er noe jeg virkelig savnet og håpet at Blizzard ville gjøre. Å kunne gjøre "old" instances/content med en max level character, slik som FF14. Hmm... Kanskje jeg skulle komme tilbake til FF14. Har tatt en liten pause for å få tid til andre ting, men ser ut til at jeg har tid nok fremover nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå